وزیر کار: اصلاح قانون تعاون در کمیسون اقتصادی مجلس مطرح است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاح قانون تعاون در کمیسون اقتصادی مجلس مطرح است و فعالان این بخش می توانند با ارائه پیشنهادها این موضوع را پربارتر کنند.

به گزارش مشرق از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست تخصصی توانمندی های تعاونی زنان در توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور که با حضور "انسیه خزعلی "معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد بر اهمیت بخش تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد. 

وی گفت: بهره مندی از تجارب زنان توانمند و انقلابی در سطح مدیرتی همواره مورد تاکید دولت سیزدهم و رئیس جمهور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه های بیمه ای و رفاهیات به دنبال امکانات ویژه ای برای مادران متناسب با تعداد فرزندان هستیم. 

عبدالملکی افزود: با اصلاح روند، دریافت حقوق مادران شاغل باردار با تاخیر نخواهد بود بلکه حقوق به صورت ماهانه پرداخت می شود.

عبدالملکی تصریح کرد: خواهران ، مادران و خانواده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای جایگاه ویژه ای هستند. 

وی اضافه کرد: با ظهور دین مبین اسلام، نگاه ویژه ای به مقام بانوان در جهان شکل گرفت و انقلاب اسلامی نیز به نقش بانوان در جامعه تاکید فراوان داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر پیگیری موضوعات مرتبط با اشتغال، بیمه تامین اجتماعی بانوان جامعه  و همچنین حضور بانوان در رده های بالای مدیریتی در وزارتخانه و نهادهای زیرمجموعه تاکید داریم.

در این نشست با حضور مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانوان برتر کارآفرین تعاونی های کشور  تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس