هلاکت ۳۵ فرمانده و مزدور وابسته به امارات در جنوب یمن

ده ها تن از مزدوران اماراتی امروز در جریان درگیری های شدید با مبارزان یمنی در حومه استان شبوه واقع در جنوب یمن به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، ده‌ها تن از مزدوران اماراتی روز چهارشنبه در جریان درگیری‌های شدید با انقلابیون یمن در حومه استان شبوه در جنوب یمن به هلاکت رسیدند.

منابع نظامی تاکید کردند که بیش از ٣٥ مزدور العمالقه وابسته به امارات در ساعات گذشته در حومه شبوه کشته و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

منابع نظامی اعلام کردند که در بین کشته‌ها، اسامی فرماندهان نظامی عالیرتبه ای مانند یحیی المرادی، محمد ناصر المرادی، ابراهیم الحرملی، هشام علی العامری، رشید ناصر الحرملی، سالم الخضر الصاصی، عبدالله محمد النخعی، عبدالرحمن اسماعیل، عبدالرحیم محمد صالح وجود دارد.

ائتلاف سعودی شامل مزدوران عربستان و امارات با وجود ادعای پیروزی در استان جنوبی شبوه اما همچنان متحمل شکست‌های سختی در برابر انقلابیون یمن شده اند.

این در حالی است که حملات مبارزان یمنی به امارات در دو نوبت باعث شد تا روحیه و اعتماد به نفس مزدوران اماراتی و سعودی در هم بشکند و همین امر منجر به شکست‌های میدانی متجاوزان شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 0
    باید موشک باران امارات ادامه یابد
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 0
    حمله به پایگاه ظفره متعلق به آمریکا یک اخطار بزرگ بود به امارات که حتی آمریکا جرات ورود به جنگ یمن را ندارد چه برسد به امارات
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    2 0
    اگه تاسیسات زدند شماهم تاسیسات رو بزنید، مناطق مسکونی زدند، دخلشون رو بیارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس