کد خبر 1331777
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
خورشیدی: طارمی نیمه‌شب به تهران می‌آید/ زنیت اجازه نمی‌دهد سردار بیاید

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مهدی طارمی به‌زودی به اردوی این تیم در تهران ملحق می‌شود.

به گزارش مشرق، مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: همه بازیکنان در اختیار سرمربی هستند تا فردا بشود از همه ظرفیت‌ها استفاده شود. امیدواریم با همت بازیکنان فردا پیروزی را تقدیم مردم کنیم.

او درباره وضعیت مهدی طارمی هم گفت: در حال استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم تا یک هواپیمای اختصاصی او را به ایران بیاوریم. با شرکت‌های هواپیمایی مختلف هم در ایران و هم در ترکیه صحبت کردیم و به دنبال این هسیتم هرچه زوتر طارمی را به ایران بیاوریم. درحال حاضر پرواز ساعت: ۱۱:۴۵ آنتالیا به تهران را برای طارمی گرفته‌ایم تا با آن پرواز به تهران بیاید.

او درباره وضعیت سردار آزمون هم گفت: کرونای این بازیکن منفی شده است اما باشگاهش گفته که به دلیل نداشتن تمرین، لزومی ندارد در اردوی تیم ملی شرکت کند. ما به شدت اصرار داریم او به تهران بیاید. باشگاه زنیت می‌گوید وقتی سردار مصدوم است وقتی به تیم ملی بیاید جز این که مصدومیتش تشدید شود حاصل دیگری ندارد. ما به AFC و باشگاه زنیت نامه نوشیتم و حتی تلفنی با مسئولان باشگاه‌شان صحبت کردیم.

خورشیدی درباره وضعیت حضور تماشاگران هم گفت: درباره این موضوع باید آقای شریفی صحبت کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است رییس‌جمهور در تمرین تیم ملی حضور یابند؟ هم گفت: خیر قرار نیست آقای رییس‌جمهور بیایند. اما قول دادند در اولین  فرصت بازیکنان را بینند.

سرپرست تیم ملی درباره وضعیت احسان حاج‌صفی هم گفت: تست حاج‌صفی هم منفی شده و باید به ایران بیاید و دوباره در تهران باید تست بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام آشنا IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    4 0
    این وضعیت پیش امده را میگذاریم به حساب بی عرضگی سرپرست تیم که نتوانسته یک بازیکن بازیگوش به اسم مهدی طارمی را درست مدیریت کند تا کل تیم نگران او نشوند. موضوع کنعانی زادگان هم باز برمیگردد به بیعرضگی سرپرست تیم که نمیتواند به بازیکن تیمش بگوید حرکات ناشایست و غیر حرفه ائی انجام ندهد و فقط سرش توی فوتبال بازی کردن باشد نه کار دیگر!
    • شهروند IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      1 0
      حرف حساب گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس