کد خبر 1331665
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
وزیر دفاع - ملاقات - آذربایجان

امیر آشتیانی در دیدار با با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان گفت: لازم است روابط ایران و آذربایجان نسبت به گذشته در حوزه‌های مختلف توسعه یابد.

به گزارش مشرق، امیر «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سپهبد ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بر تقویت روابط دو کشوردر حوزه‌های دفاعی–امنیتی تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی میان دو ملت، لازم است روابط ایران و آذربایجان نسبت به گذشته در حوزه‌های مختلف توسعه یابد.

وی با بیان اینکه توسعه و تعمیق همکاری‌های مشترک دفاعی-‌امنیتی بین ایران و آذربایجان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دو کشور با توجه با موقعیت و ویژگی‌های خاص ژئوپلیتیکی، ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی را در گسترش روابط همه جانبه دارند.

سپهبد ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار طی سخنانی از حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: قدرت و توانمندی‌های نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، بر گسترش روابط دوجانبه میان دو کشور تأکید کرد و از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت سفر به باکو دعوت به عمل آورد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس