کد خبر 1331534
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
تصاویر رندر مفهومی Mate 50 با ماژول دوربین عظیم و طراحی کامپ...

دو طراح کانسپت تصاویری از رندر مفهومی میت ۵۰ طراحی و در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش مشرق، هواوی با سری Mate ۵۰ که در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری عرضه می‌شود، دوباره وارد بخش پرچم‌داران خواهد شد. درحال‌حاضر، اطلاعات زیادی از این دستگاه‌ها وجود ندارد؛ اما اکنون به‌لطف دو تن از طراحان کانسپت معروف، یعنی hereYashRaj و Nova Concept، رندرهای مفهومی آن‌ها دردسترس هستند.

هنرمندان مذکور هواوی میت ۵۰ را با اندازه‌ای در محدوده شیائومی ۱۲ و آیفون ۱۲ و فرمی کانپکت تصور کرده‌اند. بدین‌ترتیب، اندازه‌ی صفحه‌نمایش در رندرها بین ۶٫۲۸ تا ۶٫۳۸ اینچ است. همچنین در این رندرها، بریدگی قرص‌شکل موجود در میت ۴۰ پرو حذف می‌شود و جای خود را به حفره‌ای مدرن‌تر می‌دهد که وظیفه‌ی میزبانی از دوربین سلفی برعهده‌ی آن است.

پنل پشتی بافتی براق همراه با طراحی راه‌راه دارد. بخش بزرگی از آن نیز با ماژول دوربین دایره‌ای عظیمی اشغال شده است که طراحان تصور می‌کنند با دوربین اصلی و لنز اولتراواید و لنز پریسکوپی با بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج‌برابری پر می‌شود. همچنین، فلش در مرکز ماژول قرار دارد. ازآن‌جاکه همکاری هواوی و لایکا به‌پایان رسیده است، منطقی به‌نظر می‌رسد که هیچ‌ کجا اثری از نام برند مذکور دیده نمی‌شوند.

افزون‌براین، باید اشاره کرد که طراحی‌های مفهومی منتشرشده همگی غیررسمی هستند و فقط برای اهداف هنری طراحی شده‌اند. احتمالاً نسخه‌ی نهایی Mate ۵۰ بسیار متفاوت باشد. بااین‌حال، رندرهای جدید به ما کمک می‌کنند درباره‌ی ظاهر گوشی هوشمند آینده‌ی هواوی پیشینه‌ی ذهنی داشته باشیم.

انتظار می‌رود سری میت ۵۰ هواوی از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ نسل یک یا کرین ۹۰۰۰ استفاده کند و ممکن است با نمایشگر LTPO عرضه شود. همچنین، شاید گوشی هوشمند هواوی میت ۵۰ از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند؛ ویژگی‌ای که می‌تواند درصورت دردسترس‌نبودن شبکه‌ی تلفن‌همراه کارآمد باشد.

رندر مفهومی گوشی هواوی Mate ۵۰ +عکس

رندر مفهومی گوشی هواوی Mate ۵۰ +عکس

منبع:اکونیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس