توضیحات وزیر کشور درباره شیوه بازگشت اعمال محدودیت‌های کرونایی/حفظ سلامت مردم اولویت دولت است

وزیر کشور در رابطه با بازگشت و شیوه اجرای محدودیت‌های کرونایی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امشب در جمع خبرنگاران به تشریح جمع‌بندی سفر یک‌روزه خود به استان کردستان اظهار داشت: امروز پس از بازدید از نقاط مختلف شهر سنندج، در جلسه شورای مدیریت بحران استان شرکت و گزارشات مختلف امیدبخشی از مسئولان کردستانی گرفتم.

وی با بیان اینکه تدابیر و حضور میدانی استاندار و مسئولان دستگاه‌های مختلف استانی باعث جلوگیری از مشکلات عدیده در پی بارش‌های اخیر برف برای مردم کردستان شد، افزود: در این روزهای برفی خوشبختانه حتی یک مورد تصادف منجر به فوتی، قطعی گاز و آب نبودیم که دستاورد بسیار خوبی بود.

وزیر کشور با یادآوری اینکه بارش‌های اخیر باعث رونق بخشیدن به بخش کشاورزی شد، تصریح کرد: کارشناسان پیش‌بینی کرده که ۸۵درصد از سدها و بعضا ۱۰۰درصد پر از آب شوند که این باعث خوشحالی همه ما و کشاورزان است.

وی با اذعان به اینکه گرچه بارش‌های اخیر باعث مشکلاتی همچون اخلال در خدمت‌رسانی، مسدودشدن کوچه و خیابان‌ها شد، عنوان کرد: بخشی از ماشین‌آلات شهرداری‌ها به ویژه شهرداری سنتدج فرسوده بوده که تلاش خواهیم کرد تصمیمات لازم برای تجهیز دستگاه‌ها و امکانات اجرا خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: در همین راستا مبلغ قابل توجهی از منابع مختلف برای رفع برخی از مشکلات جزئی و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری به حساب استانداری کردستان واریز خواهیم کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی خبر داد و  اظهار کرد: دانش‌آموزان باید سر کلاس‌ها پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی را رعایت و واکسن‌هایشان را تزریق کرده باشند.

وزیر کشور گفت: ممکن است در برخی از اجتماعات و اماکن پزوتکل‌های بهداشتی رعایت نشود؛ لذا در صورت شیوع و افزایش امیکرون، برخی از اجتماعاتی که اولویت و فوریت نداشته باشد، لغو یا محدود کنیم.

وحیدی ابراز داشت: امیدواریم که چنین شرایطی در کشور پیش نیاید اما باید پروتکل‌ها را رعایت و مراقب بود چراکه سلامت مردم برایمان مهم و اولویت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    2 0
    یعنی چی مگه مملکت قانون نداره ستاد کرونا چه کاره ست که قانون تصویب کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس