.

در یکی از رشته های ورزشی، مسئول تبلیغات محیطی سازمان لیگ به جای پول تبلیغات، دو کانتینر کلوچه از یک شرکت تولیدی کیک و کلوچه گرفته است!

به گزارش مشرق، کارمندان سازمان لیگ در یکی از فدراسیون های ورزشی تشویق شده اند برای فروش کلوچه به صورت عمده به شرکت های پخش مواد غذایی مراجعه کنند و درصد خود از فروش این محصول را از سازمان لیگ بگیرند!

در یکی از فدراسیون های ورزشی اتفاق جالبی رخ داده که واقعا خارج از عرف است. گویا مسئول تبلیغات سازمان لیگ این رشته ورزشی که اصرار زیادی به انجام تبلیغات محیطی دارد، اخیرا با یکی از شرکت های تولید کیک و کلوچه قرارداد تبلیغاتی می بندد و محصولات این شرکت را در محل برگزاری بازی های لیگ تبلیغ می کند. وقتی نوبت به پرداخت پول تبلیغات می شود این مسئول به رییس سازمان لیگ اعلام می کند جای پول، از شرکت موردنظر کیک و کلوچه گرفته است!

روز گذشته دو کانتینر کیک و کلوچه از این شرکت برای سازمان لیگ این رشته ورزشی ارسال شد و حالا مسئولان سازمان لیگ در این فدراسیون ورزشی که مانده اند با این کیک و کلوچه ها چه کنند، از کارمندان خود خواسته اند هر کدام که توانایی اش را دارند این محصولات را به شرکت های پخش عمده مواد غذایی بفروشند و پورسانت خودشان را هم دریافت کنند!

مسئولان سازمان لیگ به شدت از این کار مسئول تبلیغات شاکی هستند و می گویند برای چندمین بار است که این شخص، در ازای تبلیغات به جای پول، کالا می گیرد و هر بار هم به شکلی آنها را به دردسر می اندازد!

جالب این جاست که قرارداد تبلیغاتی این شرکت تولیدی کیک و کلوچه هنوز به پایان نرسیده و آنها در آینده هم با ارسال کیک و کلوچه در میدان رقابت این رشته ورزشی حاضر خواهند بود و بنر تیلبغاتی شان در محل برگزاری بازی ها نصب می شود! کارمندان سازمان لیگ به شوخی می گویند بعد از پایان کارشان باید نقش ویزیتور را بازی کنند و حالا حالا ها کیک و کلوچه بفروشند!

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس