هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب ادامه تعدی به اسیران فلسطینی/ مصاحبه با هماهنگ‌کننده کمیته اسیران در غزه

هماهنگ‌کننده کمیته اسیران گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر به اقدامات تجاوزکارانه خود علیه اسیران پایان ندهد، تمام گزینه‌ها برای ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت روی مطرح خواهد بود.

به گزارش مشرق، «زکی دبابش» هماهنگ کننده کمیته اسیران گروه‌های ملی و اسلامی در نوار غزه تصریح کرد: ما حمله به اسیران زن در داخل زندان‌های رژیم اشغالگر را نقشه دیوانه واری می‌دانیم که مسئولین اداره زندان‌های رژیم صهیونستی به اجرا گذارده و مرتکب شده‌اند.

دبابش اظهار داشت: ما به این اقدامات که علیه اسیران زن در زندان‌های اشغالگران رخ داده و آن آنواع و اقسام تعدی‌های صهیونیستی و ماشین سرکوبگر صهیونیستی علیه اسیران زن انجام داده است را امری بسیار خطرناک می‌دانیم.

وی افزود: ما تمام موسسه‌های بین المللی را در جریان رخدادهایی که در زندان دامون اتفاق افتاده قرار داده‌ایم، ما پیامی را به برادرانمان در جمهوری مصر ارسال کردیم تا آنها از طریق رابطه خود با اشغالگران وارد عمل شوند، ما آنها را در جریان وضعیت داخل زندان‌ها قرار دادیم و به آنها درباره رخدادهای به وقوع پیوسته در داخل تمام زندان‌ها به طور اعم و اقداماتی که علیه اسیران زن در داخل زندان‌ها به طور اخص رخ داده قرار دادیم.

دبابش هشدار داد: اگر اشغالگران از اقدامات تجاوزکارانه خود دست بر ندارند تمام گزینه‌ها برای ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت در دسترس خواهند بود و اگر اشغالگر از سرکوب اسرا (چه مرد و چه زن) در داخل زندان‌های خود دست برندارد گزینه‌های جهادی و نظامی می‌تواند در دستورکار قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: اسرای زن در بند زندان‌های اشغالگر تنها نیستند، همه ملت فلسطین و تمام آزادگان جهان را همراه خود دارند، ما ان شاء الله از آنها حمایت می‌کنیم و تمام تلاش خود را چه با خون و چه با جان خود برای آن که گزندی به آنها نرسد به کار خواهیم بست.

هماهنگ کننده کمیته اسیران گروه‌های ملی و اسلامی در نوار غزه تصریح کرد: جنبش ملی اسیران، به فضل خداوند سبحانه و تعالی یکپارچه و متحد است، بیانیه‌های متحد را از داخل زندان‌های اشغالگر صادر می‌کند و اکنون نیز در آستانه برداشتن گام‌های شدیدتری از داخل اسارت هستند، این کار در روزهای آینده در واکنش به ظلم بزرگی که از سوی اداره زندان‌ها و شاباک(سرویس امنیت داخلی) و ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی علیه اسرا صورت گرفته انجام خواهد شد، این اقدام آنها با اقداماتی که ما با تمام ابزارهای در اختیار خود پشتیبانی می‌شود، ما چه از طریق فعالیت‌های مردمی، رسانه‌ای یا حتی مقاومت ان شاء الله در کنار آنها خواهیم بود و این هبستگی تا آزادی آخرین اسیر از داخل زندان‌های اشغالگران ادامه خواهد یافت.

دبابش خاطرنشان کرد: تا این لحظه مقاومت توپ را به زمین رژیم صهیونیستی انداخته است و تاکنون هیچ چیز تازه‌ای رخ نداده است. حرف آخر را در این موضوع مقاومت و مشخصا گردان‌های عزالدین قسام خواهد زد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس