کد خبر 1330810
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
حضور قالیباف در جلسات کمیسیون تلفیق/جلسات ۳ شیفته شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از برگزاری جلسات امروز این کمیسیون در سه شیفت خبر داد.

به گزارش مشرق، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱، از برگزاری جلسات این کمیسیون در ۳ شیفت خبر داد و گفت: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ امروز در سه شیفت صبح، ظهر و عصر جلسات خود را جهت بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

حرکت ضربتی مجلس برای ورود به تاریک‌خانه شرکت‌های دولتی

وی افزود: آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت شب کمیسیون حضور پیدا خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس در تشریح جلسه اخیر این کمیسیون که با حضور وزیر نفت و تعدادی از مدیران این وزارت خانه تشکیل شد،بیان کرد : چندین دهه است که درآمدهای شرکت‌های دولتی برای هیچ‌کس آشکار نیست و این درآمدها وارد درآمدهای عمومی کشور یعنی معیشت مردم نمی شود اما مجلس یازدهم از سال گذشته به این تاریک‌خانه ها ورود کرده است.

زارع اضافه کرد: در راستای همین شفافیت، عصر امروز کمیسیون تلفیق ۲۶ هزار میلیارد تومان از مجموع ۱۵۵ هزار میلیارد تومان درآمدهای شرکت ملی گاز را که دولت هیچ اشاره ای در لایحه بودجه به آن نکرده بود شفاف کرد و به ردیف های بودجه اضافه شد.

نماینده آباده در مجلس تاکید کرد: این رقم ۲۶ هزار میلیارد تومان تنها بخشی از درآمدهای شرکت ملی گاز است که در بخش درآمدی بودجه اضافه شد و ان شاءالله در بخش هزینه‌ها، آن را برای بخش‌هایی که نفع آن به همه مردم برسد، تصویب خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس