کد خبر 1330751
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
تعبیر جالب کلوپ از بازی لیورپول

یورگن کلوپ پس از پیروزی سخت مقابل کریستال پالاس از تعبیر جالبی برای این بازی استفاده کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در لندن مقابل کریستال پالاس به سختی به برتری ۳ بر یک رسید تا از کورس قهرمانی جا نماند.

این بازی با درخشش آلیسون بکر همراه بود و همین مسئله واکنش سرمربی لیورپول را به همراه داشت.

کلوپ گفت: به خودش هم گفتم. ممنونم که امروز مراقب ما بودی و نگذاشتی گل بخوریم که او به من گفت که وظیفه‌ام را انجام دادم. او خیلی به ما کمک کرد و خوشحالیم که او را داریم. او یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیاست.

تعبیر جالب کلوپ از بازی لیورپول

وی ادامه داد: امروز ما «دکتر جکیل و آقای هاید» بودیم. دیدید که چقدر ما می‌توانیم خوب باشیم. در ۳۵ دقیقه ابتدایی نمایش ما عالی بود ولی نیمه دوم عملکرد متفاوتی داشتیم. طبیعی هم بود، هفته قبل، هفته سختی بود. ما در خارج از خانه با آرسنال بازی کردیم و نمی‌دانم چگونه به شما بگویم که چقدر این بازی برای ما سخت بودیم. ما در خطوط جلو کمی نامطمئن بودیم و خوب کار نکردیم.

دکتر جکیل و آقای هاید رمانی کوتاه از رابرت لوئیس استیونسون اسکاتلندی است که به محبت دوگانگی شخصیتی اشاره می‌کند. دکتر جکیل دارویی برای جدا کردن جنبه‌های خوب و بد انسانی‌اش می‌سازد و از جنبه‌های بد به عنوان آقای هاید پدید می‌آید.

لیورپول با این برد ۴۸ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سیتی ۵۷ امتیازی در رده دوم قرار گرفت. جدول لیگ برتر را در زیر مشاهده کنید:

تعبیر جالب کلوپ از بازی لیورپول

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس