کد خبر 1330569
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
مقایسه نیسان آلتیما با سوبارو لگاسی + فیلم

در این گزارش مشخصات نیسان آلتیما سال ۲۰۲۰ در مقابل سوبارو سال ۲۰۲۰ بررسی شده است.

به گزارش مشرق، نیسان آلتیما و  سوبارو به علت شباهت های ظاهری و فنی مورد کنکاش قرار می گیرند.

نیسان آلتیما: خودروی نیسان آلتیما ۲۰۲۰ یک سدان سایز متوسط، با کابینی راحت و امکانات مختلفی است که توانسته نظر خیلی‌ها را در بازار به خود جلب کند. آلتیما علاوه بر داشتن همه موارد مذکور، تنها مدل در سگمنت خود محسوب می‌شود که آپشن دو دیفرانسیل را هم می‌توان روی آن سفارش داد.

نیسان همچنین یک موتور جدید با نام VC-Turbo روی آلتیما نصب کرده تا عملکرد بهتری از نظر مصرف سوخت و پرفورمنس را ارائه کند. نیسان آلتیما ۲۰۲۰ در بازار رقبایی مانند هوندا و مزدا دارد، با وجود اینکه این خودروهای رقیب طراحی و هندلینگ بهتری دارند، ولی آلتیما را می‌توان خودرویی اسپرت‌ در مقایسه با آن‌ها به حساب آورد.

نیسان آلتیما بهتر است یا سوبارو لگاسی؟ +عکس

آلتیما دارای یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۸۸ اسب بخاری استاندارد است که با یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) ارائه می‌شود. پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ اختیاری ۲۴۸ اسب بخاری نیز ارائه می شود که از گیربکس CVT نیز استفاده می‌کند.

نیسان آلتیما بهتر است یا سوبارو لگاسی؟ +عکس

آلتیما SR دارای سیستم تعلیق اسپرت و رینگ‌های ۱۹ اینچی است. این خودرو رقیبانی مانند بی ام و ۳۳۰i xDrive ۲۰۱۹ دارد، سیستم فرمان آن مطابق با استانداردهای خانواده سدان دقیق است. در داخل، کابین آلتیما یک داشبورد ساده کاربرپسند ارائه می‌کند.

نیسان آلتیما بهتر است یا سوبارو لگاسی؟ +عکس

مواد داخلی در سطوح مختلف متفاوت است، اما همه چیز در مقایسه با آلتیما نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی دارد. گزینه‌های مطلوب شامل نورپردازی داخلی محیط، تنظیمات حافظه برای صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و سانروف برقی است.  صندلی‌های جلو می‌توانند انواع مختلفی از انواع بدن را در خود جای دهند، صندلی عقب بسیار راحت است. 

سوبارو لگاسی: سوبارو لگاسی جدید برای سال ۲۰۲۰، پلتفرم و پیشرانه‌های خود را با واگن اوت بک ۲۰۲۰ به اشتراک می‌گذارد، اما سیستم تعلیق  و ظاهر کمی متفاوت است. این خودرو هم رقیب با خودروهایی مانند هوندا آکورد، مزدا ۶ و تویوتا کمری است، اما سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و موتور لگاسی را متمایز می‌کند.

نیسان آلتیما بهتر است یا سوبارو لگاسی؟ +عکس

یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر استاندارد در زیر کاپوت قرار دارد و ۱۸۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. مدل‌های محدود XT و تورینگ XT با موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ ۲۶۰ اسب بخاری عرضه می‌شوند. 

نیسان آلتیما بهتر است یا سوبارو لگاسی؟ +عکس

تمام مدل‌های لگاسی دارای سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) هستند. اگرچه اندازه‌گیری‌ها ممکن است آن را نشان ندهند، کابین ۲۰۲۰ متفاوت از نسل قبلی به نظر می‌رسد.  در داخل روکش پارچه‌ای استاندارد به کار برده شده است، اما مدل‌های رده بالا لیمیتد و تورینگ دارای چرم هستند. 

نیسان آلتیما بهتر است یا سوبارو لگاسی؟ +عکس

 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 1
    پراید با آپشن
  • NL ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 1
    سمند خوب!!
  • احمد IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 1
    هیچکدوم نیسان فقط نیسان آبی !!
  • محمدجواد US ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    فقط آردی خخ
  • HABIB IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    بهتره همه ماشین های تولید داخل به یورو انکپت فرستاده بشوند و بر اساس اخذ ستاره های ایمنی در همان سال قیمت گذاری شوند تا این طابوت های مرگ مثلا تولید داخل (کپی تارا از شاسی و بدنه و پلتفرم کیا وکپی شاهین ازشاسی و پلتفرم پژو ۳۰۱ ، کپی سمند کاملا ایرانی از فولکس واگن پاسات1996-2005 ، واستفاده از موتور های آلاینده دهه ۹۰ میلادی پر مصرف و ضعیف )منجر به مرگ 30.000 (سی هزار نفر در سال) میشوند که از کشته های جنگ جهانی بیشتر است ، بیش از ۸۰ درصد مرگ و میر فقط بخاطر کیفیت خودروها میباشد ( فاقد ستاره ایمنی از یوروانکپت می باشند)
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    ما 32 ساله كه آلتیما سوار میشیم، ماشین آلمانی و.. هم داشتم ولی هیچ ماشینی از هیچ نظر با آلتیما قابل مقایسه نیست لذت رانندگی آلتیما رو هیچ ماشینی نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس