صنعاء: افزایش حملات ائتلاف سعودی، اجرای عملی توافقات سازش است - کراپ‌شده

دفتر ریاست جمهوری یمن تأکید کرد که افزایش حملات ائتلاف سعودی، اجرای عملی طرحهای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است که کشوهای اسلامی از جمله یمن را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، دفتر ریاست جمهوری یمن شامگاه امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای افزایش حملات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به ویژه به شبکه اینترنت این کشور و جدا کردن مردم یمن از جهان را محکوم کرد.

شبکه خبری المسیره ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، افزایش حملات ائتلاف سعودی، اجرای عملی طرحهای عادی‌سازی رابط با رژیم صهیونیستی که کشوهای اسلامی از جمله یمن را هدف قرار می‌دهد.

صنعاء تأکید کرد که این حملات، پس از سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات، افزایش یافت و با توطئه و همدستی نهادها و سازمانهای بین المللی از جمله شورای امنیت صورت گرفته است که «حامی جلاد هستند، نه قربانی».

ریاست جمهوری یمن به کشورهای ائتلاف متجاوز هشدار داد که تداوم افزایش حملات با مقابله به مثل مواجه خواهد شد و نیروهای مسلح یمن، نظاره‌گر قتل و کشتار ملت این کشور نخواهند بود، بلکه با تمامی ابزارهای خود، متجاوزان را ادب خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است، ملت یمن از زمان انقلاب ۲۱ سپتامبر، تصمیم گرفته است که به استقلال ملی کامل دست پیدا کند و به هیچ متجاوزی اجازه ندهد که در برابر اهداف انقلابی آنان بایستد.

این نهاد یمنی با تأکید بر اینکه ملت یمن بار دیگر ثابت خواهد کرد که این کشور، گورستان متجاوزان خواهد بود، خاطر نشان کرد، ملت یمن در هشتمین سال تجاوز، بیش از هر وقت دیگری آماده ایستادگی و حمایت از رهبری انقلابی و سیاسی این کشور است.

 دوشنبه هفته گذشته نقاطی در امارات هدف حمله پهپادی و موشکی قرار گرفت. این حملات، پس از هشدارهای مکرر صنعاء به ابوظبی درباره مداخله در امور داخلی یمن و تلاش برای تنش‌زایی در این کشور انجام شد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم رسما اعلام کرد که نیروهای یمنی، فرودگاه‌های دبی و ابوظبی را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار داده‌اند.

در واکنش به این عملیات یمن، ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، حمله به شهرهای یمن به ویژه صعده و صنعاء را افزایش داد؛ به نحوی که در بمباران زندان صعده، تا امروز ۸۷ نفر کشته و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس