مقام انصارالله: تا پایان محاصره یمن، حمله به کشورهای ائتلاف سعودی ادامه خواهد داشت

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که عملیات یمن علیه کشورهای ائتلاف در سطوح داخلی و خارجی ادامه خواهد داشت تا حملات متوقف شده و محاصره نیز برداشته شود.

به گزارش مشرق، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد که کشورهای حاضر در ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، در قبال جنایات خود در یمن، از سیاست انحراف افکار عمومی استفاده می‌کنند.

البخیتی به شبکه خبری العالم گفت: «جنایات ائتلاف در یمن، پس از اینکه پاسخی از طرف یمنی دریافت کرد، کاهش یافته است... ملت یمن با دشمنی روبروست که فاقد تمامی ارزشهای انسانی است».

وی با بیان اینکه ائتلاف سعودی پس از هر شکستی، غیر نظامیان را بمباران می‌کند، خاطر نشان کرد، موضع بسیاری از رژیمهای جهانی، در حمایت از کشورهای ائتلاف و سرپوش گذاشتن بر جنایات آنان است.

این مقام انصارالله گفت که مقاومت ملت یمن، به منبع الهام‌بخشی برای ملتهای عربی بدل خواهد شد تا بر اساس منافع عربی-اسلامی حرکت کنند.

البخیتی ضمن انتقاد از حملات ائتلاف به شبکه اینترنت یمن، تأکید کرد، هدف از این اقدام، جدا کردن یمن از جهان خارج و مسکوت نگه داشتن جنایات این ائتلاف است.

وی خاطر نشان کرد، عملیات یمن علیه کشورهای ائتلاف در سطوح داخلی و خارجی ادامه خواهد داشت تا حملات متوقف شده و محاصره نیز برداشته شود.

از دوشنبه هفته گذشته نقاطی در امارات هدف حمله پهپادی و موشکی قرار گرفت. این حملات،  پس از هشدارهای مکرر صنعاء به ابوظبی درباره مداخله در امور داخلی یمن و تلاش برای تنش‌زایی در این کشور انجام شد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم رسما اعلام کرد که نیروهای یمنی، فرودگاه‌های دبی و ابوظبی را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار داده‌اند.

در واکنش به این عملیات یمن، ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، حمله به شهرهای یمن به ویژه صعده و صنعاء را افزایش داد؛ به نحوی که در بمباران زندان صعده، تا امروز ۸۷ نفر کشته و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس