رونمایی از واگن مخصوص بانوان و کودکان با طراحی جدید

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از رونمایی واگن مخصوص بانوان و کودکان با فضای بصری جدید و باهدف عدم ورود آقایان به واگن بانوان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید محمد نقیب با اشاره به رونمایی از واگن مخصوص بانوان و کودکان در متروی تهران، گفت: به‌منظور جلوگیری از ورود برخی از آقایان به واگن بانوان و همچنین دستفروشان و متکدیان مرد، از واگن مخصوص بانوان با شکل ظاهری متفاوت هم‌زمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زالی: مترو به واگن‌های بیشتر نیاز دارد

وی با اشاره به اینکه این اقدام برای ارتقای سطح آسایش و آرامش بانوان و کودکان انجام می‌شود، افزود: حضور برخی از آقایان در واگن مخصوص بانوان حفظ آرامش روانی آنها را در شهر بزرگ زیرزمینی با این حجم از تردد خدشه‌دار کرده است. ما رفع این معضل را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم و با فضاسازی بصری سکوی ایستگاه امام خمینی(ره) و انجام طراحی جدید داخل واگن مخصوص بانوان در یک قطار به‌صورت آزمایشی این طرح را اجرا خواهیم کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: در صورتی‌ که این طرح با موفقیت همراه شود در سایر ایستگاه‌ها و خطوط نیز به‌مرور اجرایی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    2 2
    اون وقت ورود خانم ها به واگن آقایون مشکلی ایجادنمیکنه ؟ فقط آقایون نباید به واگن خانم ها برن ؟
  • DE ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    1 0
    فقط دیوار کشی خیابانی و زنانه مردانه کردن قبرستانها را کم داریم ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس