امیر آشتیانی: فضا برای حرکت‌های بزرگ در وزارت دفاع فراهم است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فضا برای دستیابی به اهداف بزرگ و راهبردی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم بوده و سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای تلاش جمعی در همین مسیر است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونین ستادی و رؤسای سازمان‌های تابعه وزارت دفاع از نمایشگاه فصل جهش سازمان صنایع هوافضا بازدید کرد.

وزیر دفاع در حاشیه بازدید از نمایشگاه «فصل جهش سازمان صنایع هوافضا»، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در سازمان صنایع هوافضا، اظهار داشت: با توجه به نتیجه بررسی‌های به عمل آمده و مشاهدات در ارزیابی‌های میدانی، سازمان صنایع هوافضا در راستای تدابیر و منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات موثر و اثر بخشی را انجام داده و به صورت جهشی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه فضا برای دستیابی به اهداف بزرگ و راهبردی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم بوده و سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای تلاش جمعی در همین مسیر است، افزود: اخلاص کلید اصلی موفقیت و  رمز این راه بوده و هست و همه ما آن را در زندگی بزرگانی همچون شهید سلیمانی، شهید فخری‌زاده  و شهید صیاد شیرازی دیده‌ایم.

گفتنی است نمایشگاه پژوهش و نوآوری سازمان صنایع هوافضا (فصل جهش)، در سال ۱۴۰۰ با هدف تحول‌آفرینی و ترسیم آینده سازمان و سامانه‌های هوافضای کشور طراحی و اجرا شده است.

هدف از برگزاری نمایشگاه فصل جهش سازمان صنایع هوافضا، افزایش آگاهی‌ها نسبت به صحنه نبرد آینده، تحلیل وضعیت جهان و جهت‌گیری سازمان‌ها و کشورهای پیشرو در حوزه سامانه‌ها و فناوری‌ها، جلوگیری از غافلگیری و رویکرد فعال نسبت به آینده در کلیه عوامل مؤثر بر مأموریت سازمان صنایع هوافضا در حوزه‌های ملی و وظایف نیروهای مسلح، سفر به آینده، ذهن‌انگیزی متولیان تحقیقاتی سازمان برای کسب‌وکار و محصولات آتی، افزایش قابلیت‌ها، خلاقیت و نوآوری، شکستن پارادایم‌ها و محدودیت‌های ذهنی بوده است.

این نمایشگاه شامل غرفه‌های محتوای سوال‌انگیزی و تحریک ذهن، ضرورت تحول، انقلاب فناوری اطلاعات، تهدیدات نوین، سامانه‌ها و فناوری‌های آینده‌نگر و تالار اندیشه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مرتضی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 0
    ما کارهای بسیا خوبی وعالی تحت تحریم وبودجه کم انجام دادیم برای نمونه موشکهای نسلها نختلف صیاد وطائر نسبت به وظیفه ومعمورویتشون اندازه بزرگی دارن شما اگر اندازه صیاد۴اندازه اون از موشک رعد۵۰۰بزرگتره وسنگینتره یا موشک مجید که تازه تحویل ارتش شده اندازه اون تقریبا به طول موشکهای دوش پرتابه اما کدام موشک دوش پرتاب۸کیلومتر برد دارن این همون ساخت وزارت دفاعه الیته موشک مجید حد اقل ارتفاع درگیریش۲۰متره که موشکهای کروز امروزی تقریبا زیر۱۰متر ارتفاع میگیرن و در دریا بعضی موشکهای کروز دریایی خود کشور زیر۱متر ارتفاع میگیره طبیعی که فقط ما موشکهای کروزی بااین ارتفاع کم نداریم یا پهپادهایی که بسیا ارتفاعشون کم هست وشاید دلیل اسیبد دیدگی پایگاه کرج توسط پهپادها همین ارتفاع درگیری که با اپتیک در تیربارهای ضد هوایی تا حدی میشه جبرانش کرد اما تا یک حدی ویک زمان کوتاهی اما در دریا وضعیت خیلی فرق داره امیدوارم موفق باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس