کد خبر 1329806
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیلگر سیاسی در توییتر نوشت: ائتلاف سعودی و امارات، جنایت در یمن را به مرحله بی سابقه ای رسانده است. اکنون آنچه هدف قرار می گیرد محله های مسکونی با تراکم جمعیت بالاست که قطعا هیچ ارزش نظامی ندارد و صرفا با هدف 'نسل کشی' صورت می گیرد.

در ظاهر این جنایت بی سابقه با هدف پاسخ به حمله انصارالله به ابوظبی صورت می گیرد. اما در واقع، هدف، ایجاد یک 'فلج انسانی' تاریخی در یمن، از طریق کشاندن مرزهای جنایت، به مرحله ای ورای محاسبات همه طرف هاست.

 کاملا پیداست که الگوی رفتار امارات این بار تغییر کرده و حاکم ابوظبی مستقیما از معلمان صهیونیست خود درس آموخته است. مردان یمنی اما نشان داده اند که در تعریف معادله جدید استادند.

 حقیقت راهبردی این است: آنچه امریکا و اسراییل به دست جنایتکار سعودی و امارات درصدد ممانعت از آن هستند، جلوگیری از تسلط کامل نظامی و سیاسی انصارالله بر خاک یمن و مهم تر از آن، آغاز نقش آفرینی منطقه ای و فرامرزی دولت مجاهد صنعا است. این کابوسی است که یک لحظه آنها را رها نمی کند.

دور جدید جنایت ها در یمن به شکل گیری معادلات بسیار انقلابی خلاف جهت آنچه امریکا و اسراییل می خواهند، منجر خواهد شد. جبهه امارات باز شده و عمیق خواهد شد. پایگاه های امریکا در منطقه، و خاک سرزمین های اشغالی هم هدف های آسانی برای ارتش مجاهد یمن است. ورای آن هم چیزهایی هست.

کابوسی که یک لحظه جنایتکاران سعودی را رها نمی‌کند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • GB ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    2 19
    معنی نسل کشی رو میخوای بفهمی برو مناطق بلوچ نشین وعرب نشین وکردنشین یه سر بزن بعد میفهمی نسل کشی واقعی کجاست دیگ به دیگ میگه روت سیاه
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    8 2
    حل این معادله خیلی ساده است، صدام هم تا موشکهای ایران بر سر شهرهایش فرود نیآمد دست از جنگ شهرها برنداشت، چشم در مقابل چشم یعنی شهروند در مقابل شهروندساختمان مسکونی در مقابل ساختمان مسکونی ، وقتی زنان و کودکان یمنی امنیت جانی ندارند چرا اماراتیها داشته باشند!
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    1 0
    چرا اسراییل دارد می خندد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس