کد خبر 1329735
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
قرقره

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک، در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن عقیلی، در خصوص جزئیات این کشف اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام (ره)، حین کنترل بارهای صادراتی به یک محموله حاوی قرقره های نخ به مقصد آلمان در خصوص احتمال جاسازی موادمخدر مشکوک می شوند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و با حضور نماینده گمرک، محموله موصوف بازگشایی و پس از بررسی دقیق ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در قرقره‌های نخ جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

سرهنگ عقیلی با بیان اینکه صاحب بار نیز پس از شناسایی دستگیر و پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده خاطرنشان کرد: قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف پلید خود از هر راهی برای قاچاق موادمخدر استفاده می کنند اما هوشیاری کارکنان پلیس فرودگاه و بهره گیری از ابزارهای نوین هوشمند مانع از دست یابی افراد سودجو به اهداف شوم می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    1 1
    این مغز در راه علم استفاده کرده بود الان اینشتین شده بود
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    1 0
    چرا باید سرمایه و نیروی ایران برای مبارزه با مواد مخدر ترانزیت شده به مقصد اروپا مصرف بشه در حالیکه در 40 سال گذشته اروپا همگام با امریکا و شاید بدتر در دشمنی با ایران عمل کرده از انقلاب و جنگ تحمیلی گرفته تا تحریمها و صدور قطعنامه های بر علیه ایران و پناه دادن به منافقین و بلوکه کردن سرمایه های ایران و کمک به عربستان برای کشتار یمنیها بزارید مواد مخدر بسمت اروپا بره بزارید جوانهای اونها معتاد بشوند جنگ تریاک و کارهای انگلی در چین از یادها نرفته بزارید همگام با کرونا مواد مخدر هم بنیاد اروپا رو بندازه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    1 1
    خب چرا پلید؟!!!! یک اینکه برامون ارز میارن، دوم اینکه باعث ضعیف شدن اروپا میشن... اینکه بد نیست. خیلی هم خوبه. به نظرتان چی ببرن اروپا؟؟ گوشت؟ میوه؟ اورانیوم؟ که چاق و قوی بشن و بهتر به ما حمله کنند؟!!!
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      2 0
      اونها از انسانیت دورند که خون آلوده میفرستن ایران اما ما انسانیم و روش انبیا و اولیا خودمان را داریم
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      1 0
      قطع رابطه کنیم با اروپا بهتره که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس