واکنش شورای امنیت به حمله تلافی‌جویانه یمنی‌ها به امارات

شورای امنیت سازمان ملل به حمله تلافی‌جویانه یمنی‌ها به امارات که در واکنش به جنایت های ابوظبی در همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی به انجام رسید، واکنش جانبدارانه ای نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز جمعه در واکنشی جانبدارانه از جنایت های امارات در همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی در حمله به مردم مظلوم یمن حمایت کرد!

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، شورای امنیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای به اتفاق آراء واکنش تلافی جویانه مبارزان یمنی در حمله روز دوشنبه به امارات را محکوم کرد!

این در حالیست که با گذشت چند سال از آغاز تهاجم ائتلاف سعودی به مردم مظلوم یمن، شورای امنیت در حالیکه تماشاگر حملات وحشیانه این ائتلاف است در این خصوص واکنشی از خود نشان نداده و عملاً در راستای سیاست های آمریکا عمل می کند. سازمان های به ظاهر مدافع حقوق بشر نیز نظاره گر حملات ائتلاف مذکور به مردم یمن هستند.

منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از انفجار ۳ تانکر حامل نفت در منطقه «المصفح» در امارات خبر دادند.

به دنبال وقوع انفجار مذکور آتش سوزی گسترده‌ای در منطقه المصفح به وقوع پیوست. المصفح یک منطقه صنعتی است که در جنوب غرب شهر «ابوظبی» امارات واقع شده است. پلیس ابوظبی ضمن تأیید خبر وقوع انفجار در منطقه المصفح گفت: در پی انفجار تانکرهای سوخت، ۳ نفر کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    سازمان ملل ابزاری دردست آمریکا جنایتکار است‌
  • سیدمرتضی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    شورای امنیت هم زمان حمله عراق به کشور ما هم هیچ وقت اعتراف نکرد عراق متحاوز بوده تا موقعی که در جبه جنگ روی زمین ما پیروز شدیم وقدرتمون روثابت کردیم شورای امنیت مجبور به واکنش شد که نهایتش قطعنامه۵۹۸ که بازم جانبدارنه بود شد بمبارانهای شیمیایی کشورهایی که سلاح شیمیایی دادن به عراق هیچ یک محکوم نشدن تا به حال کسایی که اسلحه دادن به عراق هیچیک محکوم نشدن وتا زمانی که یک قدرت نشیم وکشورهارو با برگهای ما مجبور به کوتاه امدن و قبول مسؤولیت و غرامت ماروپرداخت بکنن،نه فقط کشور عراق بلکه روسیه امریکا وفرانسه بخصوص بلژیک والمان بابت سلاح های شیمیایی که به عراق دادنرو باید بدن، الان هم برای اروپا و روسیه همینطوره روسا در افریقا اروپا ودر سوریه اوایل جنگش تقدیم غرب کرده بودن همچیو وکلا هرجا امریکا میرفت عقب نشینی میکردن اگر روسا در اتفاق اوکراین کوتاه بیان کارشون در ضمینه قدرت جهانی بودن وداعیه چند قدرت بودن پایین کشیده میشن وبه مرور زمان چین وامریکا تمام این کشورهای دور و اطراف روسیه رو یکی یک تصاحب میکنن همین اتفاقی که برای ما الان افتاده ما جنگیدیم اما با ندانم کاری جایی که جنگیدیم تقدیم ترکیه وامارات کردیم با شعار این که ما نباید قدرت اول منطقه باشیم واونها الان قدرت منطقه ای مارو به چالش کشیدن چیزی که ۲۰سال زحمت وجهاد سردار ویارانش بدست امد، در جهان وحشی هستیم نه صلح کاش بفهمیم اینو
  • مهدی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 0
    مرده شور شوراشون رو ببرند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس