کد خبر 1329401
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
بارسلونا از چین بازیکن می‌آورد؟

اسکار بازیکن برزیلی تیم شانگهای پورت چین خبر تماس باشگاه بارسلونا با او را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، در فاصله ۱۰ روز به مانده به پایان بازار نقل‌وانتقالات اروپا، باشگاه بارسلونا درصدد انجام خریدی دیگر است، اما وضعیت این باشگاه هم آنقدر تعریفی ندارد که بخواهد دست روی بازیکنان گرانقیمت بگذارد. از این رو کاتالان‌ها در فکر جذب یک مهره هجومی کم هزینه هستند و اسکار بازیکن برزیلی سابق تیم فوتبال چلسی هم در فهرست این باشگاه قرار دارد. البته به نظر نمی‌رسد که این جابه‌جایی در زمستان امسال رخ دهد.

اسکار ۳۰ ساله که سال ۲۰۱۷ از چلسی جدا شد و به تیم شانگهای پورت چین پیوست، با تأیید این موضوع به شبکه TNT Sport برزیل گفت: «بله تماس‌هایی صورت گرفته است و گفت‌وگوهایی هم داشته‌ایم. بارسلونا نسبت به جذب من تمایل نشان داده است. این باشگاه روزهای سختی را سپری می‌کند، اما این مشکلات به خاطر محدودیت‌هایش برای خرید بازیکن است. من هم باید با باشگاهم صحبت کنم. شاید بهتر باشد در آخر فصل جابه‌جایی صورت بگیرد.»

اسکار در چهار و نیم فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس ۳۰ گل به ثمر رساند. او تا سال ۲۰۲۴ با تیم چینی‌اش قرار داد دارد، اما با توجه به جدایی کوتینیو از بارسلونا و به احتمال بسیار زیاد خروج عثمان دمبله، آبی‌واناری‌ها می‌خواهند هرچه زودتر او را به خدمت بگیرند. بازیکن برزیلی از باشگاه فعلی خود حقوق قابل توجهی دریافت می‌کند که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا تبدیل کرده است و باید دید که با وجود وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا، او حاضر خواهد شد با حقوق کمتر برای این تیم بازی کند یا نه.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس