کد خبر 1329294
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شد

رسانه‌های صهیونیستی از ابتلای وزیر جنگ این رژیم به کرونا، با وجود دریافت چهار دُز واکسن، خبر دادند.

به گزارش مشرق، آزمایش کرونای «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که تاکنون علاوه بر دو دُز واکسن، دو دُز تقویتی هم دریافت کرده، مثبت شد.

به گزارش روزنامه «جروزالم پست»، امروز (جمعه) آزمایش پی‌سی‌آر گانتز مثبت شد. وی در توییتی اعلام کرد که احساس بیماری ندارد و به ادراه امور امنیتی رژیم صهیونیستی از خانه ادامه خواهد داد.

ابتلای گانتز به کرونا در حالی است که او دیروز در جلسه‌ای در «الکریاه» با حضور «نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی حضور داشته است. 

حدود ده روز پیش بود که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یکی از دستیاران گانتز به کرونا مبتلا شده است. او سه بار واکسینه شده بود. در همان زمان آزمایش آنتی‌ژن گانتز منفی اعلام شد اما گفته شده بود او همچنین آزمایش پی‌سی‌آر خواهد داد و تا زمان دریافت نتایج در قرنطینه می‌ماند. 

رسانه‌های صهیونیستی اخیراً نیز از کرونایی شدن معاون آویو کوخاوی خبر دادند.  به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، نتیجه تست کرونای کوخاوی منفی بوده است.

منابع خبری همچنین  از ابتلای نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد به کرونا در روزهای اخیر خبر دادند و نوشتند که تست کرونای «گیلعاد آردان» سفیر (رژیم) اسرائیل در سازمان ملل  مثبت شد. 

موج ابتلا در میان مقام‌های رژیم صهیونیستی در حالی است که یک وزیر صهیونیست به تازگی در نشست کابینه این رژیم نسبت به ابتلای ده‌ها هزار نفر در فلسطین اشغالی به کرونا هشدار داد.

«آیلت شاکد» از وزرای رژیم اسرائیل هشدار داد که «در عرض چهار هفته، به ده‌ها هزار مورد ابتلای قطعی به کووید-۱۹ و تعطیلی هزاران کلاس در مدارس خواهیم رسید». نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم نیز گفته بود مقام‌های بهداشتی انتظار دارند بین دو تا چهار میلیون نفر در فلسطین اشغالی به کرونای اُمیکرون مبتلا شوند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس