وزیر آموزش و پرورش: مدارس را نباید تا این حد تعطیل می‌کردیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.

به گزارش مشرق، یوسف نوری ضمن اشاره به اهداف سفر به منطقه کاشان و نطنز و بادرود اظهار داشت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کردیم تا خلاءهای آموزشی را به طریق حضوری و از طریق فضای مجازی پر کنیم، افزود: این موضوع ممکن است زمان آموزش را طولانی‌تر کند اما خلاءهای ایجادشده جبران می‌شود؛ در خصوص رتبه‌بندی معلمان نیز شورای نگهبان ایراداتی گرفته که در تلاش هستیم موارد رفع و در حال تهیه و تدوین آئین‌نامه‌ها هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان عزیز آموزش حضوری را جدی بگیرند تا زمان از دست رفته به واسطه شیوع کرونا جبران شود، ابراز داشت: دانش‌آموزان نیاز به آموزش حضوری و دیدار چهره به چهره با آموزگار خود هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حامیان خوبی به نام خیران را دارد که باید از آنان به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: در زمینه اسکان نوروزی نیز با توجه به شرایط و تصمیمات اتخاذ شده عمل می‌شود و امیدواریم با بهبود شرایط بتوانیم خدمات شایسته‌ای به جامعه فرهنگیان در تعطیلات عید نوروز ارائه دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • پدر و مادر کارمند IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    1 1
    بازگشایی مدارس بدون ایجاد زیرساختها اولیه باعث دردسر و ایجاد مشکلات است در حال حاضر کلیه افراد خانه شاغل هستند تا بتوانند مخارج امروزی را تامین نمایند و هیچگونه سرویس برای مدارس وجود ندارد و همچنین کلاسها در سرمای زمستان با پنجرههای باز برقرار میشوند و خود باعث ایجاد سرما خوردگی میشود و هزاران مشکل زیر ساختی. در هفته های گذشته امتحانات کلی باعث دردسر شده است وسط روز گرفتن مرخصی از مدیران بسیار سخت است در هر صورت بدون برنامه ریزی مناسب چیزی جز زحمت نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس