حسن روحانی نمایه

جواد امام: جلسات آقای خاتمی تشکیلاتی نیست، شاید دیدارها و دیدوبازدیدهایی داشته باشند، ولی هیچ جلسه تشکیلاتی که بخواهند راجع‌به انتخابات‌ باشد، مطلقا صحت ندارد.

به گزارش مشرق، روزنامه فرهیختگان نوشت: معمولا در فاصله بین انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس جنس فعالیت گروه‌های سیاسی با روزهای نزدیک به انتخابات تفاوت دارد، گفت‌وگوهای پشت‌صحنه و جلسات داخلی سیاسیون در این روزها هم احتمالا از این قاعده پیروی می‌کند. به‌خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب که حالا نه در دولت و نه در مجلس حضور ندارند، فرصت و امکان بیشتری برای برگزاری جلسات محفلی داخلی دارند. در روزهای اخیر خبرهایی درباره جلسه برخی چهره‌های اصلاح‌طلب منتشر شده است.

برای پیگیری این خبرها و بررسی اینکه این جلسات در چه سطحی و با چه برنامه‌ای انجام ‌شده است، با جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران و از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب نزدیک به سیدمحمد خاتمی گفت‌وگو کردیم. او در پاسخ به این سوال که آیا جلسات سیدحسن خمینی با سیدمحمد خاتمی، ناطق‌نوری و حسن روحانی واقعیت دارد، گفت: «البته جلسات آقای خاتمی با این افراد تشکیلاتی نیست، شاید دیدارها و دیدوبازدیدهایی داشته باشند، ولی هیچ جلسه تشکیلاتی که بخواهند راجع‌به انتخابات‌های آینده یا بحث‌های اینچنینی بین آقایان صورت بگیرد، مطلقا صحت ندارد.»

از امام سوال کردم آیا این جلسات به فرآیند بازسازی جبهه اصلاحات ارتباط دارد یا خیر؟ او در پاسخ جنس دیدار خاتمی با روحانی و ناطق‌نوری را متفاوت دانست و توضیح داد: «دیدارها یا جلسات آقای خاتمی با آقای ناطق‌نوری و آقای روحانی چه ارتباطی می‌تواند با هم داشته باشند؟ مگر آقای ناطق‌نوری جریان اصلاحات را نمایندگی می‌کند؟ از نظر ما، ایشان یک اصولگرای باسابقه و اعتدالی است. یکی از سرمایه‌های کشور است که در دوران مختلف حضور داشته و مورد احترام است.»

در پایان به‌صورت مصداقی از دیگر اختلاف سلایق در بین اعضای احزاب اصلاح‌طلب مانند جوان‌گرایی دبیران احزاب صحبت شد و جواد امام گفت: «این اختلافاتی که در احزاب اصلاحات است مانند بحث جوان‌گرایی که مطرح کردید، کسی با آن مخالفتی ندارد؛ جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان و میدان دادن و سپردن مسئولیت به آنها امر لازم و ضروری است، ولیکن این امر نیازمند یک فرآیندی است. افرادی که در هرعرصه‌ای فعالیت می‌کنند، می‌خواهد فعالیت سیاسی باشد یا فعالیت مدیریتی باشد و هرنوع  فعالیت در عرصه‌های مختلف، نیازمند کسب تجاربی است. به هر حال باید فرصت‌های لازم در اختیار آنها قرار داده شود. الان در دولت سیزدهم ما صحبت از جوان‌گرایی می‌کنیم، ولی منظور ما آن جوانانی هستند که دارای تجربه و دانش لازم باشند، و الا اگر هر جوانی در هر عرصه‌ای بدون‌دانش و تجربه کافی بخواهد وارد آن مجموعه شود، چه در احزاب، چه در عرصه‌های اجرایی، قاعدتا باعث لطمه به خودش و کشور و حتی به جوانان خواهد شد. شاید در احزاب گوناگون سلایق مختلفی وجود داشته باشد، ولی در تصمیمات کلان همه با هم اشتراک داشته و متفق عمل می‌کنند و خوشبختانه هیچ اختلافی به آن معنا که باعث تفرقه باشد یا مسائلی از این دست که دیگران به‌دنبال آن هستند، در شرایط کنونی مشاهده نمی‌شود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    آقا مواظی این تیم مخوق باشید بخدا یه دوره دیگه این تیم بیاد راس کار و دوباره مثلث جهانگیری و نعمت زاده و زنگنه شروع کنند از ایران چیزی نمیمونه فقط میشه فامیل سالاری!!!!! همین الان این باند جهانگیری از شرکت های دیگه رفتن طرف بهمن موتور که تیم مخوقی هستند -
  • حاجی اذری IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    2 1
    حیف از اینهمه فرصت سوزی......چقدرخوب بود.اگر خاتمی درمحضرولی امرمسلمین اظهارندامت وتبری از فتنه گران میکردوبهمراه دوستانش ودرسایه رهبری درخط خدمت به مردم ونظام قرار می‌گرفت البته اگرشیطان بگذارد.
    • تبریزی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
      0 0
      سلام بهتر این فتنه گر در محضر مردم به دروغ تقلب اعتراف کنه و از مردم حلالیت بخواهد و از خداوند متعال طلب بخشش بکنه. چند بار خواسته خدمت رهبری برسه و از این دیدار سود استفاده منافقانه بکنه ولی رهبری گفتن بدون اعلام و اعتراف رسمی به دروغ بودن ادعاهاشون دیداری در کار نخواهد بود
  • FR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    بیا سوته دلان گرد هم آییم ... !
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    2 2
    انشا الله که به هیچ از اهداف خود که شر مطلق است نرسند.
  • عبدالله مومن IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    2 2
    جلسه کودتاچیان
  • شاهد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    3 2
    خدا به داد ملت و کشور برسه .
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    3 2
    بنیاد اوباش نام بهتریست
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    دوستان شیطان یار ومددکار وهم خط یکدیگرند
  • سید فروزان CH ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    بله تشکیلاتی نیست ،هماهنگی بین نقشه های انگلیس و بنیاد سورس است. در رابطه با مد هم صحبتهای شده ،رنگ ریش فرانسوی ،عبای ایتالیایی ،کفش انگلیسی ،البته اختلاف نظرهایی کوچک هم بوده که حل شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس