کد خبر 1328465
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
رابرت لواندوفسکی

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ نفر اول کورس کفش طلای فصل جاری است.

به گزارش مشرق، رابرت لواندوفسکی، گلزن ۳۴ ساله بایرن مونیخ شب گذشته بالاتر از لیونل مسی و برای دومین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن جهان را از سوی لقب گرفته و به این افتخار بزرگ دست یافت. رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر به خصوص در رده باشگاهی از حیث گلزنی بی رقیب بوده و آمار خیره کننده ای را از خود بر جای گذاشته است.

لوا فصل گذشته جایزه کفش طلای اروپا را از آن خود کرد و در این فصل نیز در مسیر دریافت دوباره این عنوان ارزشمند قرار دارد. رابرت لواندوفسکی در حال حاضر با ۲۳ گل و ۴۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با رقبای نامدار خود فاصله قابل توجهی ایجاد کرده است. در رده دوم اوهی اوموخوانفو، مهاجم نروژی تیم ستاره سرخ بلگراد قرار داشته و رتبه های بعدی را توماس اولسن، پاتریک شیک و چیرو ایموبیله به خود اختصاص داده اند.

در واقع دو تعقیب کننده اول رابرت لواندوفسکی در کشوری بازی می کنند که هر گل ۱.۵ امتیاز دارد و بدین ترتیب کار آنها برای رسیدن به ستاره لهستانی بایرن مونیخ دشوار است. رقبایی مانند دوسان ولاهوویچ، کریم بنزما و محمد صلاح نیز اگرچه عملکرد خوبی از حیث گلزنی در این فصل داشته اند، اما فاصله قابل توجهی با رابرت لواندوفسکی دارند. همچنین بازیکنانی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز دیگر جایی در بین نفرات برتر ندارند و بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن مانند فصل گذشته برنده جایزه کفش طلا نیز خواهد شد.

لواندوفسکی در مسیر یک افتخار بزرگ دیگر! +عکس

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس