کد خبر 1328168
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
۶۰۰ محور روستایی مسدود بازگشایی شد/ بازگشایی آزادراه تهران شمال تا ساعاتی دیگر

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور تهران چالوس و آزاد راه شمال که به دلیل سقوط پشت سر هم بهمن مسدود شده بود تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود.

به گزارش مشرق، فرهاد مهریاری، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مسدود در پی بارش برف و باران گفت: سامانه بارشی طی روزهای اخیر استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردیبل، کردستان، کرمانشاه، ایلام و زنجان را درگیر بارش‌های سنگین برف و کولاک کرده است و این سامانه بارشی تا انتهای امروز از کشورخارج می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انسداد ۱۳۰۰ محور روستایی به دلیل برف و سیلاب و بازگشایی۶۰۰ جاده

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص تعداد راه‌های مسدود گفت: تا این لحظه ۸ محور اصلی شریانی در استان‌های البرز، تهران، کردستان، مرکزی، لرستان و کرمان براثر سیل و چند محور نیز براثر کولاک و برف سنگین مسدود شده است.

وی بیان کرد: ۲۸ محور فرعی و غیر شریانی نیز در حال پاکسازی است که به محض بازگشایی اعلام می‌شود و محورهای سیلابی به دلیل اینکه آب هنوز فروکش نکرده است احتمال طولانی شدن زمان بازگشایی آن وجود دارد.

مهریاری گفت: از هزار و ۳۰۰ محورروستایی که طی چند روز اخیر مسدود شده بود ۶۰۰ محور بازگشایی شد و ۷۰۰ محور نیز در حال پیگیری برای بازگشایی هستند.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور تهران چالوس و آزاد راه شمال که به دلیل سقوط پشت سر هم بهمن مسدود شده بود تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود و بقیه مسیرها نیز در حال آماده سازی است.

وی از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور ازسامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند و با تجهیزات کامل سفر خود را آغاز کنند تا با مشکلی روبرو نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس