کد خبر 1328109
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
واردات زیپ در ۶ ماه بیش از یک میلیون دلار آب خورد

بر اساس آمار گمرک در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰۳ تُن زیپ از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

به گزارش مشرق، بررسی آمار واردات کشور بر اساس اطلاعات موجود و کارشناسی نشده ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۵۰۳ تُن اجزا و قطعات زیپ از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

واردات این حجم زیپ و اجزای آن باعث خروج یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۹۱۲ دلار ارز از کشور شد که رقم ریالی آن بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۴۳۴ ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

براساس این گزارش واردات زیپ از کشورهای چین، ترکیه و امارات انجام شده است.

واردات زیپ در ۶ ماه بیش از یک میلیون دلار آب خورد

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    4 2
    چرا تعجب میکنید!؟!زیپ ابزاری اساسی در صنعت پوشاک است و ما دانش فنی انرا نداریم کمبود آن می‌تواند به صنعت پوشاک ضربه بزند به جای غر غر ونق نق و بی مصرف جلوه دادن آن باید دانش فنی آن را به کشور وارد کنیم!
    • SE ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      2 2
      دانش فنی خاصی ندارد اما تولیدش به صرفه نیست و وقتی چین با قیمت بسیار ارزان و تعداد میلیونی دارد روزانه زپ تولید می کند ارزش ندارد ایرانی خودش زیپ بسازد. علم اقتصادبازار ذاتا ضد خودکفایی است و می گوید اگر تولید به صرفه نیست وارد کن و کارگر را بیکار کن. دشمن اصلی ملتها همین به اصطلاح علم اقتصاد است که اساسا یک ایدئولوژی است و علم نیست.
  • تولیدفقط تولیدملی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    اینهمه زیپ نشان دهنده بازارپرفروش لباسهای ایرانی داره یاکیف و... اماعجیبه ک چرازیادبه چشم نمیادبرندایرانی..چرا برند ایرانی رابه نام خارجی قالب میکنن به ملت؟؟ رو راست باشن با ملت بهتره. جنس ایرانی خوب باشه دلیلی نداره بامارک خارجی بفروشن. دیدم لباس ازشرکت تهران میره بندرعباس بعنوان جنس خارجی برمیگردونن تهران این چه حرکت خودکم بینی و.. ای باباجنستو به نام ایران با افتخاربفروش
  • فراجناحی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    اگر مشابه داخلی، با کیفیت خوب و قیمت مناسب، باشد قانونا و اخلاقا باید برای نمونه خارجی تعرفه سنگین وضع شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس