کد خبر 1328064
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
عربشاهی: ذوالفقارنسب از طلب پدیده خبر نداشت نباید به پرسپولیس می ‌آمد/وزیر اینجا را شعبه دوم سایپا کرده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مدیران جدید باشگاه می‌خواهم با مردم روراست باشند.

به گزارش مشرق، سید ضیاء عربشاهی درباره انتخاب مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با انتخاب‌های وزیر ورزش برای هیات مدیره پرسپولیس موافق نیستم و این انتخاب‌ها خوب نیست. قطعا آدم‌های بزرگی در فوتبال کشورمان داریم، اما متأسفانه وزرای ورزش در سال‌های اخیر افرادی برای مدیریت پرسپولیس انتخاب کردند که به جز ۳-۲ نفر سایرین در حد و قواره مدیریت در این باشگاه نبودند. به جز مدیرانی مثل رسول‌پناه و صدری، سایر مدیران و اعضای هیات مدیره پرسپولیس نتوانستند به این باشگاه پولی تزریق کنند و بدهی روی بدهی آوردند. مدیرانی مثل عرب و انصاری‌فرد هم مدام پرسپولیس را بدهکار کردند.

وی ادامه داد: وزیر ورزش برای برداشتن صدری مرتکب کار بدی شد. وی استعفاء نکرد و مایل به این کار نبود. زیرا خودش با زحمت زیاد بیشتر بدهی‌ها را پرداخت کرد اما آیا مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره می‌توانند آن ۳۰ درصد پولی که بازیکنان می‌خواهند را پرداخت کنند؟ در یکی دو ماه اخیر کل فوتبال ایران از جزئیات بدهی پرسپولیس به پدیده برای رضایت‌نامه گل‌محمدی مطلع شده‌اند اما ذوالفقارنسب که رئیس هیات مدیره این باشگاه شده و به عنوان پیشکسوت احترامش برای ما واجب است، نباید بگوید من از این موضوع بی‌اطلاع هستم. اگر اطلاع ندارد چرا به پرسپولیس آمده است؟

بیشتر بخوانید:

درویش: وارث حجم زیادی از بدهی‌ها هستیم

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: وزیر ورزش خودش در سایپا مدیریت کرده و اکنون هم پرسپولیس را تبدیل به شعبه دوم سایپا کرده است. از سجادی می خواهم از این کارها دست بردارد. به عنوان پیشکسوت و سینه‌چاک پرسپولیس نان را به نرخ روز نمی‌خوریم که از برخی کارها تعریف کنیم. به عشق هوادارانی که ۱۴ سال به خاطر آنها بازی کردیم، چنین حرف‌هایی می‌زنیم. مگر ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش نیست؟ آیا سجادی قبل از اینکه وی به پرسپولیس بیاید، ذوالفقارنسب را در جریان چنین بدهی مهمی نگذاشته است؟ قطعا درویش و ذوالفقارنسب همه بالا و پایین‌های پرسپولیس را می‌دانستند که به این تیم آمدند. اگر نمی توانستند کاری انجام بدهند نباید مدیریت در این باشگاه را قبول می‌کردند.

عربشاهی افزود:از سجادی می‌خواهم و خواهش می کنم مدیرانی که می‌توانند به این باشگاه پول تزریق کنند را برگرداند یا از آدم‌های گردن کلفتی که بیزینس‌من باشند استفاده کند نه اینکه فردی را بیاورد که بدهی روی بدهی بگذارد. از لحن صحبت کردن ۶-۵ بازیکن پرسپولیس در اولین جلسه با درویش اطلاع کامل دارم که چگونه رجزخوانی کرده‌اند. مدیرعامل جدید پرسپولیس رفیق ما است و به عنوان یک آدم بامعرفت و مسلمان دوستش داریم اما نمی‌تواند این تیم را مدیریت کند. آدمی که مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مخابراتی بود به سختی و زحمت توانست تا حدی شرایط پرسپولیس را حفظ کند. اطمینان دارم اعضای جدید هیات مدیره دو ریال نمی‌توانند درآمدزایی داشته باشند.

وی توضیح داد: مانند زمان بازیگری‌ که ما پرسپولیس را به بنیاد مستضعفان دادند اکنون هم می‌خواهند این تیم را به وزارت صمت بدهند. از این کارها دست کشیده و این تیم را به اهلش بسپارید. قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شده اما دیده‌ام ذوالفقارنسب گفته صد در صد پرسپولیس می‌تواند در این مسابقات شرکت کند؟ آیا این قرعه‌کشی الکی و تظاهری بود؟ وقتی قرعه کشی انجام شده تیم‌های دیگر را برمی‌دارند و تیم ما را جایگزین می‌کنند؟ آدم باید حرف منطقی بزند. نباید حرف بدون منطق بزنیم تا به ریش‌مان بخندند. بهتر نیست با هواداران پرسپولیس صادق و روراست باشیم؟ اگر قرار بود بعد از قرعه‌کشی پرسپولیس و استقلال جایگزین تیم‌های دیگر شوند کل فوتبال آسیا زیر سوال می‌رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    3 3
    آقا یه پست به این بنده خدا بدید دیگه ساکت میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس