کد خبر 1328037
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
فورد

پس از چندین نمایش غیر رسمی، نسل جدید فورد موندئو اولین نمایش رسمی خود را در چین انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، پنجمین نسخه سدان فورد، که در ایالات متحده با نام فورد فیوژن شناخته می‌شود، در مرکز طراحی چین در شانگ‌های به نمایش درآمد.

 فورد به طراحی این خودرو افتخار می‌کند، زیرا کل بیانیه مطبوعاتی درباره موندئوی جدید به ویژگی‌های بصری آن اختصاص دارد. این خودرو بر اساس زبان طراحی Progressive Energy in Strength این خودروساز طراحی شده است که در Evos و Equator نیز قابل مشاهده است.

رونمایی از فورد موندئو ۲۰۲۲ +عکس

در واقع، قسمت جلوی موندئو جدید تهاجمی به نظر می‌رسد، که اساساً از نمای جلویی خودرو Evos تقلید می‌کند. این وسیله نقلیه، شکل یک سدان  سنتی را به خود می‌گیرد.

رونمایی از فورد موندئو ۲۰۲۲ +عکس

دیفیوزر متصل به سپر باعث می شود این خودرو اسپرت به نظر بیاید، اگرچه باید توجه داشت که اگزوزهای کرومی به لوله‌های آن متصل نیستند.

رونمایی از فورد موندئو ۲۰۲۲ +عکس

فورد اطلاعاتی در مورد آنچه در زیر کاپوت وجود دارد، ارائه نمی‌کند، نشان «۲۴۵» در پشت این خودرو نشان می‌دهد که یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری EcoBoost توربوشارژ در محور جلو وجود دارد که اگر واقعاً اینطور باشد،  ۲۴۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که احتمالاً از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

رونمایی از فورد موندئو ۲۰۲۲ +عکس

خودروسازی فورد می‌گوید که موندئو جدید توسط چانگان فورد ساخته و در سال ۲۰۲۲ به مشتریان چینی تحویل داده می‌شود. این در حالی است که در اروپا، نسل چهارم موندئو قرار است در ماه مارس امسال از تولید خارج شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس