کد خبر 1327871
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به کرونا مبتلا شد

ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا همزمان با روند صعودی آمار مبتلایان کرونا در این کشور، به رغم دریافت دز سوم واکسن کرونا، به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ «دیو باتلر»، سخنگوی ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور شامگاه امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که ژنرال «مارک میلی»، رئیس این ستاد به نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) مبتلا شده است.

سرهنگ باتلر در بیانیه خود ضمن اعلام این که ابتلای رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به ویروس کرونا دیروز (یک شنبه) تایید شده، تاکید کرد که وی علایم بسیار خفیفی دارد، از راه دور کار می کند، خود را از ارتباط با دیگران منزوی ساخته و می تواند همه وظایف خود را از راه دور انجام دهد.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، ژنرال میلی که واکسن های ضد کووید-۱۹ از جمله دوز تقویت کننده را دریافت کرده، چهارشنبه گذشته در مراسم تشییع ژنرال «ریموند اودیرنو»، فرمانده پیشین ستاد مشترک ارتش آمریکا، با «جو بایدن»، رئیس جمهوری این کشور دیدار داشته است.

سخنگوی ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا همچنین خاطر نشان ساخت که به استثنای آزمایش دیروز ژنرال میلی، نتایج همه آزمایش های کووید-۱۹ وی در تمامی روزهای پس از دیدار با بایدن و همچنین نتایج آزمایش های مشابه از همه روسای ستادهای مشترک ارتش این کشور منفی بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فراجناحی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    این ملعون هم جزو 48نفری است باید تقاص پس بدهند، ان شا الله با خفت به درک واصل میشوند این حرامی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس