کد خبر 1327715
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
مغازه

قیمت مغازه در کرج تقریبا به اندازه قیمت مغازه در مناطق مرکزی و جنوب شهر تهران است. البته بهای مغازه به عوامل مختلف بستگی دارد.

به گزارش مشرق، قیمت مغازه در کرج ارقام متفاوتی دارد و معمولا از متری حدود ۲۳ – ۲۴ میلیون تومان تا متری حدود ۱۵۰ میلیون تومان عرضه می شوند. البته مغازه‌های ارزان‌تر یا گران‌تر هم وجود دارد که تعداد آنها اندک است و بیشترین فراوانی مغازه‌های کرج در این بازه قیمتی است.

در کرج مغازه‌هایی که در مناطق تجاری پر رفت و آمدتر قرار دارند یا از نظر موقعیت بازار در منطقه مناسبی واقع شده باشند، قیمت بالاتری دارند. قیمت مغازه در پاساژها کمتر است و البته قیمت مغازه‌هایی که در پاساژها واقع شده‌اند، با توجه به موقعیت‌شان در پاساژ متفاوت است.

همچنین اگر بخواهید سرقفلی مغازه را بخرید باید رقم پایین‌تری بپردازید اما اگر بخواهید علاوه بر سرقفلی، زمین ملک را هم خریداری کنید می‌بایست پول بیشتری بدهید. همچنین امکانات مغازه اعم از دکورسازی آن، تابلوی مغازه، امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، انشعابات آب و برق و گاز و ... همه و همه عواملی است که روی قیمت مغازه تاثیر دارند و به همین دلیل در این بازار ممکن است در یک منطقه مشخص با گزینه‌های متعدد از نظر تنوع قیمت مواجه شوید.

در ادامه قیمت تعدادی از مغازه‌های کرج با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک را می‌بینید:

قیمت مغازه‌ تجاری در کرج +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    جالبه ۱۰ میلیارد بدی به مغازه بعد بیای توش پفک و چیپس و تخم مرغ بفروشی ،، یعنی کم کم سیصد تا چهارصد میلون هم بریزی توش به عنوان سرمایه و صبح تا شب هم توش جون بکنی که میخوای ماهی فلان قدر کاسبی کنی ،، حالا اجاره هم کنی باز همون آش و کاسه .... ولی یکی هم مفتکی پشت ی میز نشسته نه پول اجاره و نه پول ملک ماهی واسه خودش حقوق نجومی میزنه ، بعد میاد با همون پول قیمت ملک و اجاره را میکشه بالا .اینا قیمت‌های واقعی نیستن بلکه پول مفت این آدما هست که ما را به این روز انداخته .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس