کد خبر 1327645
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
بورس نمایه

در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۱۵۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۹۶۳ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس تهران، امروز  دوشنبه (۲۷ دی) در ابتدای معاملات با  رشد ۳۸۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۱۵۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۹۶۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۹۱۹ واحد در ارتفاع ۳۴۷ هزار و ۳۹۹ واحدی قرار گرفت.

سه نماد خودرو، شبندر و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۴ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۸۹۶ واحد قرار گرفت.

فرابورس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است.

در ساعت ۱۱:۵۵ شاخص کل بورس با افت ۱۸۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۶۲۰ واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۹۲ واحد در ارتفاع ۳۶۴ هزار و ۲۸۷ واحدی قرار گرفت.

سه نماد خودرو، فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر شاخص بورس داشته اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. فرابورس نیز با رشد ۲۶ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۸۹۱ واحدی قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یوسف IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    امروز ذوب آهن اصفهان با ارسال صورت مالی 9 ماهه و گزارش کاهش سود بسیار زیاد در 9 ماهه نسبت به گزارش 6 ماهه، بازار را به هم زد. در ادامه نیز با ارائه توضیحات درباره صورت مالی منتشر شده، عملا بازار سرمایه را با یک ابهام جدید روبرو کرد. نکته قابل توجه این شفاف سازی افزایش نوخ سوخت و انرژی برای صنایع است. دولت قول داده بود که افزایش نرخ انرژی برای صنایع در سال 1401 اتفاق نیفتد، ولی چطوری باید سهامداران اعتماد کنند که به صورت چراغ خاموش همین الان این افزایش اتفاق افتاده است!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس