کد خبر 1327546
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
قاتل مسلح فراری در سراوان دستگیر شد.

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عامل قتل مسلحانه جوان ۳۰ ساله پس از ۱۸ ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در خرداد ماه سال ۹۹ و در پی قتل مسلحانه جوانی ۳۰ ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

سردار  احمد طاهری می گوید:  با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه و پس از جمع آوری سرنخ‌های موجود، عامل این جنایت، که جوانی ۳۲ ساله و از دوستان قدیمی مقتول بود شد شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات موجود پس از مشاجره با مقتول با شلیک سلاح کلاش او را به قتل رسانده و از سطح شهرستان به مکانی نامعلوم گریخته است.

به گفته او   کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند از حضور مجدد قاتل در سطح شهرستان مطلع و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت با اشراف اطلاعاتی تیم رسیدگی کننده به پرونده مخفیگاه مقتول در یکی از روستاهای سراوان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری در بازرسی از مخفیگاه قاتل گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و اقرار به جنایت ارتکابی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی، حمل و نگهداری هر گونه سلاح گرم و سرد غیر مجاز را از مصادیق بارز اخلال در امنیت عمومی دانست و از شهروندان خواست ضمن حل اختلافات خود با دیگران از طریق مراجع قضائی از هرگونه تسویه حساب شخصی خودداری تا دیگر شاهد وقوع چنین وقایع تلخ و پشیمان کننده‌ای نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس