تمدید معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب،برق و گاز در سال آینده

رئیس فراکسیون خیران و امور خیریه مجلس از تمدید معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب و برق و گاز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، رمضانعلی سنگدوینی، رئیس فراکسیون خیران و امور خیریه مجلس، در خصوص «رایگان بودن قبوض آب و برق و گاز مددجویان کمیته امداد»، افزود: تعرفه حامل‌های انرژی در بودجه ۱۴۰۰ برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی با رعایت الگوی مصرف، رایگان اعلام شد و تلاش نمایندگان این است که در بودجه ۱۴۰۱ هم این معافیت در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مسکن محرومان

وی رایگان شدن تعرفه قبوض مددجویان را اقدامی در جهت بهبود معیشت آنان دانست و ادامه داد:مددجویان کمیته امداد با توجه به تورم و فشارهای اقتصادی در شرایط سختی هستند و کمیته امداد کمک‌های موثری برای بهبود زندگی مددجویان خود انجام داده است، اما همه دستگاه‌ها باید به وظیفه خود در قبال محرومان جامعه عمل کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: تاکنون گزارشی از تخلف در اجرای این قانون به نمایندگان اعلام نشده و در صورت بروز هرگونه مشکل، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد یا دفاتر نمایندگان موضوع را به اطلاع برسانند.

سنگدوینی با دعوت از مدیران کمیته امداد برای حضور در مجمع خیرین مجلس، اظهار کرد:باید از ظرفیت این مجمع و خیران در جهت اشتغال‌زایی خانواده‌های نیازمند استفاده کنیم.

وی متذکر شد:‌کمیته امداد تاکنون با راه‌اندازی طرح‌های اشتغال، اقدامات بزرگی انجام داده و مجلس نیز باید با تامین اعتبارات لازم، از برنامه اشتغال این نهاد پشتیبانی کند.

رئیس فراکسیون خیران و امور خیریه مجلس با تاکید بر ضرورت استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاقیت جوانان در اشتغال‌زایی و کارآفرینی، تصریح کرد:خروج مددجویان توانمند شده از حمایت کمیته امداد باعث شده تا افراد پشت نوبت این نهاد کاهش یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس