کد خبر 1327466
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
جلسه چهارم مسجد سلیمانی ها باز هم بی نتیجه ماند/چرا کمالوند حاضر به برگشت نیست؟

درحالی که شب گذشته جلسه مهم مسئولان شهری و ورزشی مسجد سلیمان برگزار شد باز بازگشت سرمربی این تیم به تمرینات میسر نشد.

به گزارش مشرق، ماجرای حمله لیدرهای نفت مسجد سلیمان به رختکن تیم نفت بعد از بازی با نفت آبادان باعث شد تا فراز کمالوند سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل اهانتی که به بازیکنانش شده ناراحت شود و استعفای خود را هم به باشگاه بدهد.

ناراحتی این مربی از شرایط به وجود آمده به حدی بود که حتی حاضر نشد در بازی با استقلال هم حاضر شود.

در این مدت هم مسئولان شهری و ورزشی مسجد سلیمان در سه نوبت با کادرفنی تیم جلسه برگزار کردند تا کمالوند را به برگشت در تمرینات راضی کنند اما وی اصرار دارد که جدا شود.

بیشتر بخوانید:

نشست بی‌نتیجه کمالوند با مدیران نفت

حتی شب گذشته هم که جلسه شورای تامین با حضور مسئولان انتظامی و شهری و ورزشی مسجد سلیمان برگزار شد فراز کمالوند در جلسه حاضر نشد و حمید عبداللهی دستیار وی در این نشست شرکت کرد.

این نشست هم بدون تصمیم گیری قطعی به پایان رسید.این درحالیست که دلیل اصرار کمالوند به جدایی از تیم نفت فقط مربوط به تهدیدات لیدرها نمی شود.

این باشگاه فصل را با مشکلات و دیرهنگام آغاز کرد و به همین دلیل از نظر داشتن مهره در شرایط خوبی نیست اما از سوی دیگر به دلیل بدهی پنجره نقل و انتقالاتی تیم هم بسته است و مسئولان این باشگاه برای باز شدن پنجره باید نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه کنند.

هر چند در جلسات برگزار شده به کادر فنی تیم وعده حل شدن مشکلات را داده اند اما به دلیل انتظاری که از سوی هواداران این تیم روی اعضای تیم هست کمالوند حاضر به پذیرش شرایط نیست و می خواهد جدا شود.

درهر صورت تیمی که فردا باید در جام حذفی به میدان برود هنوز در بحث فنی بلاتکلیف است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    متاسفانه لیدرهای تیمهای فوتبال و بعضی از ورزشها، این ورزشها را به انحطاط می کشانند و در بعضی موارد اهانت به اقوام ایرانی را هم دستمایه حضور نامطلوب خود در ورزش می نمایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس