رسانه عبری: اسرائیل همچنان در مقابل کرونا شکست می‌خورد

یک رسانه اسرائیلی اعتراف کرد بعد از مرگ هشت نفر بر اثر ابتلا به اومیکرون و انتقال ده‌ها نفر دیگر به بخش مراقبت‌های ویژه ظرف ۲۴ ساعت گذشته اسرائیل همچنان در مقابل ویروس کرونا عقب نشینی می‌کند.

به گزارش مشرق، پایگاه عبری زبان ۰۴۰۴ در گزارشی در این رابطه نوشت: آمارهای ابتلا به کرونا همچنان در اسرائیل رو به صعود است، و در سایه برنامه‌های (ناکارآمد) دولت نفتالی بنت احتمال مهار شیوع آن در حال حاضر بسیار ناچیز است.

به نوشته این رسانه عبری زبان با وجود آن که وزارت بهداشت آمار مبتلایان ظرف ۲۴ ساعت گذشته را ۲۷ هزار نفر اعلام کرده اما به گفته کارشناسان رقم حقیقی ۳ برابر آماری است که بخش رسمی آن را اعلام می‌کند.

در ادامه گزارش تاکید شده است، آنچه که از همه چیز نگران کننده تر است آن است که شمار مبتلایان بدحال در حال افزایش بوده و نسبت به روز قبل از آن ۵۷ نفر افزایش پیدا کرده است، در حالی که شمار کشته‌ها نیز ۸ نفر بیشتر شده است.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در گزارشی در این رابطه نوشت، شیوع گسترده و لجام گسیخته ویروس کرونا در اسرائیل باعث شد تا بخش‌های جدیدی در مراکز درمانی برای بستری مبتلایان به کرونا افتتاح شود.

این رسانه عبری زبان خبر داد، مرکز درمانی الجلیل شامگاه یکشنبه مجبور به افتتاح بخش دیگری برای استقبال از بیماران کرونایی شد تا در سایه افزایش گسترده ابتلا به ویروس کرونا امکان بستری شدن تعداد بیشتری را فراهم کند.

این سومین بخش در این بیمارستان است که طی کمتر از یک هفته برای بستری کردن بیماران کرونایی اختصاص پیدا می‌کند.

در این بین خبرهای رسیده از فلسطین اشغالی حکایت از آن دارند برخی از افراد با وجود دریافت دز چهارم از واکسن فایزر همچنان به این بیماری مبتلا می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس