کد خبر 1327428
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
بارش ۶۰ سانتیمتری برف در مناطق کوهستانی گیلان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اینکه تردد در محورهای کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکان دارد، گفت: ارتفاع برف در محورهای کوهستانی گیلان به ۶۰ سانتیمتر رسیده است.

به گزارش مشرق، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در همه محورهای کوهستانی استان گیلان با شدت و ضعف ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش برف تاکنون در محور اسالم به خلخال، پونل به خلخال، رودسر به لات محله بین ۵۰ تا ۶۰ سانتیمتر گزارش شده است، گفت: در محورهای زیاز به شوک، بلوردکان به خصیب دشت و محور ماسال - گیلوان نیز بین ۲۰ تا ۲۵ سانتیمتر بارش برف ثبت شده است.

مدیر کل راهداری گیلان در ادامه اضافه کرد: در محور فومن به ماسوله، محور شفت به امامزاده ابراهیم به امامزاده اسحاق ارتفاع برف ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر است، اضافه کرد: در سایر محورهای نیز ارتفاع برف بین ۵ تا ۱۰ سانتیمتر است.

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های بندر انزلی، املش، لنگرود و رودسر بارش باران گزارش شده است، ادامه داد: ترافیک در محورهای استان گیلان به غیر از محور پونل به خلخال در جریان است.

مرادی با اشاره به حضور راهداری در محورهای کوهستانی و برف گیر و برف روبی محورها، افزود: شهروندان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان درباره وضعیت جوی و ترافیکی تمام محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس