کد خبر 1327286
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
بازار رمزارزها؛ آرام و بدون افت و خیز

رصد بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار، افت و خیز چندانی نداشته و ساعت‌های تقریبا آرامی را پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش مشرق، نوسانات بازار رمزارزها در ساعت ۱۴ امروز، حکایت از آرامش این بازار دارد و اغلب ارزها با افزایش نرخ اندکی در حال معامله هستند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com)، در ساعت ۱۴ امروز، نرخ بیت‌کوین با ۲۰ دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۴۳ هزار و ۱۷۰ دلار در بازار معامله شد.   

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۶ هزار و ۸۴۶ ارز رسیده که نسبت به روز گذشته ۲۲ ارز به آن افزوده شده است.

ارزش بازار رمز ارزها از ۲ هزار میلیارد دلار عبور کرد

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین از کل بازار ارزهای دیجیتال به ۳۹.۵ درصد رسیده که نسبت به روز گذشته تفاوت فاحشی نداشته است. سهم اتریوم در این بازار نیز ۱۹.۱ درصد است. روند افزایشی قیمت ارزهای دیجیتال باعث شد ارزش این بازار اکنون از مرز ۲ هزار میلیارد دلار نیز عبور کند.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) نیز امروز به ۸۱۶ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۹۵ میلیارد و ۳۸۱ دلار رسیده است.

ثبات قیمت بیت‌کوین و اتریوم

نرخ بیت‌کوین نسبت به روز گذشته ۲۰ دلار افزایش داشته است و اتریوم با کاهش حدود ۱۵ دلاری نسبت به روز گذشته به قیمت ۳ هزار و ۳۳۰ دلار معامله شد.

قیمت بیت‌کوین که حدود ۲ ماه قبل از مرز ۶۰ هزار دلار نیز عبور کرده بود، اکنون در مرز کانال ۴۳ هزار دلاری معامله می‌شود.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۹۷ دلار و ۱۴ سنت، سولانا (Solana) ۱۴۹ دلار و ۸۶ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۳۸ سنت، ریپل (XRP) ۷۸ سنت، ترا (Terra) ۸۶ دلار و ۴۸ سنت و پولکادات (Polkadot) با قیمت ۲۸ دلار و ۱۹ سنت معامله شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس