گشت مشترک تعزیرات حکومتی

بایستی از مسئولان سازمان تعزیرات مطالبه کرد که اقلاً در "لبیک سال گذشته خود به ندای رهبری در برخورد با گرانفروشی" مرد عمل باشند و با گرانی بیقاعده فعلی مبارزه نتیجه‌بخش داشته باشند.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

شبهه‌افکنی مجدد حجاریان درباره "عاشورا"

شبهه‌افکنی مجدد حجاریان درباره "عاشورا"/ افشای دست نامرئی در اعتراضات منتسب به فرهنگیان

سعید حجاریان، از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ اخیراً در لابه‌لای یک یادداشت سیاسی پیرامون الهیات انفعال و نگرش‌های دینی در دنیا نوشته است: آگوستین معتقد بود انسان‌ها فقط در سلطنت هزارساله مسیحی به رستگاری می‌رسند و این سلطنت در آسمان‌هاست و در زمین یک سفارت دارد و آن هم کلیساست و نتیجه می‌گرفت، ما باید دائماً با توسل به کلیسا قلعه عفاف و پاکدامنی خود را حفاظت کنیم، از گناهان بپرهیزیم تا از این زندان خاکدان توسط شهسوار الهی که همان مسیح باشد، نجات پیدا کنیم.

او سپس می‌افزاید:

"البته، ایده منجی‌گرایی به شیعه نیز منتقل شده و شیعیان معتقدند امام حسین (ع) با خون خود گناهان امت آن‌ها را خریده است و هرکس به‌خاطر وی شَدّ رحال کرده و به زیارت برود، یا بگرایند و بگرید و یا حتی خود را متأثر نشان دهد شامل رحمت حسین (ع) می‌شود و فرزندش، مهدی موعود از وی دست‌گیری خواهد کرد. لذا، وظیفه مؤمن جمع‌آوری چنین اندوخته‌هایی است نه تمرکز بر امور دنیوی"! [۱]

*دقت شود که این ترسایان هستند که معتقدند حضرت مسیح العیاذ بالله زجر تصلیب را به جان خرید تا بدین وسیله گناهان مسیحیان را به جان بخرد و ترسایان تا همیشه بخشوده‌اند! [۲]

در عین حال همه می‌دانیم که در تفکر شیعه، خون سیدالشهدا(ع) برای تشکیل حکومت اسلامی و منزّه‌سازی اسلام ناب بر زمین ریخت.

خون بر زمین ریخته‌ای که البته همچنان در مسیر تحقق حکومت اسلامی و منزّه‌سازی دین اسلام جوشش دارد.

همچنین است که در تفکر شیعه، انوار ائمه هدی(س) رافع گناهان افرادِ بدون توبه نیست.

خاصّه اگر این گناهان شامل امور مهمّه حق‌الناس نیز باشد؛ حتی با وجود توبه نیز بهره‌مندی از انوار و برکت اهلبیت(س) صرفا بسته به رفع مظلمه است.

به دیگر سخن اینکه در مکتب حسینی همانطور که شهید سلیمانی نیز تأکید داشت؛ بایستی شهید زیست تا شهید شد!

یعنی انتصاب به اهلبیت(س)، نماز، روزه و حتی مرگ در میدان جنگ، حاوی هیچ خیری نخواهد بود اگر فرد متّصف به این مقولات اهل پاک زیستن و اجتناب از گناه نبوده باشد.

به همین منوال، اثبات می‌شود که امداد از سوی امام عصر(عج) نیز همچنان که در احادیث مهدوی مشاهده می‌کنیم منوط به اجتناب از گناه در فضای فردی و اجتماعی است. و فی‌المثل دزدی که مال مردم را عالما عامدا پس نمی‌دهد و توبه هم نمی‌کند؛ اگر تا قیامت هم بر حسین(ع) بگرید؛ این گریه‌های او نه انتفاعی برای شخص او خواهد داشت و نه موجب دستگیری از سوی امام زمان(ع) خواهد شد.

گزاره انحرافی "وظیفه مؤمن تمرکز بر امور دنیوی نیست" هم صراحتا با عقل و با نصوص دینی شیعه در تناقض است و حجاریان به غلط چنین چیزی را به شیعیان منتسب کرده است.

چه اینکه شیعه دنیا را مزرعه آخرت می‌داند و معتقد است که برای ساختن آخرتی آباد باید تمرکزی عقلانی، حق‌طلب و ایجادکننده رفاه برای همه بر دنیا داشت.

حجاریان چند سال قبل نیز در اظهاراتی مدعی شد که عملکرد ائمه اطهار(س) پس از واقعه عاشورا عقلانی شد! [۳]

گفتنیست، آیت‌ا... مکارم شیرازی نیز پیش از این به شبهه بخشیده شدن خون شیعیان با شهادت امام حسین(ع) پاسخ داده‌اند که می‌توانید متن پاسخ را در اینجا بخوانید.

***

افشای دست نامرئی در اعتراضات منتسب به فرهنگیان

شبهه‌افکنی مجدد حجاریان درباره "عاشورا"/ افشای دست نامرئی در اعتراضات منتسب به فرهنگیان

حزب اصلاح‌طلب مجمع ایثارگران، از احزاب تحریم‌کننده انتخابات ۱۴۰۰، اخیراً در بیانیه‌ای پیرامون تجمعات منتسب به فرهنگیان نوشته است: در ماههای اخیر کشورمان شاهد ظهور نارضایتی و بروز اعتراض فرهنگیان و معلمان زحمتکش در ارتباط با تصویب لایحه‌ «نظام رتبه‌بندی معلمان» در مجلس شورای‌اسلامی بوده است؛ موضوعی که ریشه در گذشته‌های دور دارد و بارها مطرح شده‌است و متاسفانه هربار بجای انجام گفتگو با نمایندگان معلمان و یافتن راهی برای تامین حقوق آنان، با انتساب این حرکت اعتراضی به احزاب و گروههای سیاسی، با واکنشهایی از جنس شنیده نشدن و سرکوب مواجه شده و در نهایت تبدیل به آتش زیر خاکستر شده است.

حزب مذکور اما در بند پایانی همین بیانیه صراحتا از تجمعات مذکور حمایت کرده و می‌نویسد:‌ در انتها «حزب مجمع ایثارگران» ضمن اعلام همبستگی با اعتراضات مدنی و بحق این قشر عظیم و دلسوز از دولت و مسئولان می‌خواهد به مطالبات قانونی فرهنگیان توجه مضاعف نمایند تا ضمن ارزش‌نهادن به منزلت معلمان، فضایی به دور از تنش برای آموزش نسل آینده‌ساز کشور فراهم شود.[۴]

*از فرازهای متناقض بیانیه مذکور به روشنی مشخص می‌شود که تنظیم‌کنندگانش آنقدر عجله داشته‌اند که یادشان رفته تناقض صدر و ذیل بیانیه را اصلاح کنند و در حالی که در بند اول مدعی شده‌اند نباید اعتراضات را به احزاب نسبت داد اما در بند پایانی همین بیانیه صراحتا حمایت حزب خود را از اعتراضات اعلام می‌کنند!

فلذاست که اکنون بهتر مشخص می‌شود تجمعات و تظاهراتی که در حین عزم مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان صورت می‌گیرد و در آنها شعار علیه نیروی انتظامی سر داده می‌شود از سوی کدام احزاب و گروه‌های معارض حمایت می‌شوند!؟

این هشدار بایستی مد نظر فرهنگیان نجیب کشورمان باشد که دشمنان ایران و ایرانی در کمین نشسته‌اند تا هر جرقه‌ای را به آتش تبدیل کنند. (همانطور که در بیانیه حزب اصلاح‌طلب مذکور نیز عبارت "آتش زیر خاکستر" را دیدیم!)

فذاست که پیگیری مطالبات به‌حق جز از طرق معقول و قانونی یعنی همراهی و همکاری با دشمنی که جز به حمام خون نمی‌اندیشد...

 سعید حجاریان، از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب زمانی در یک القاگری مدعی شد که شرایط "عام‌البلوی" است. فلذا بدیهیست که هر تجمع ولو کوچکی می‌تواند بهانه دشمن برای ایجاد بلوا باشد.

***

سازمان تعزیرات بیعت مکتوبش را عملی می‌کند!؟

شبهه‌افکنی مجدد حجاریان درباره "عاشورا"/ افشای دست نامرئی در اعتراضات منتسب به فرهنگیان

احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اخیراً در اظهاراتی پیرامون نظارت سازمان تعزیرات بر گرانفروشی گفته است: با تصویب قانون نظام صنفی، عملا نظارت بر بازار از حیث کشف تخلف به اصناف و سازمان حمایت واگذار شده و ما تنها به تخلف رسیدگی می‌کنیم. این قانون در شرایط عادی تصویب شده نه جنگ اقتصادی و ماهم رویکردمان این است با قانون فعلی نمی‌توانیم حضور مستمر و مثمر ثمر در بازار داشته باشیم. ما اعتقادمان این است با مقررات عادی نمی‌توانیم بازاری که در شرایط جنگ اقتصادی است مدیریت کنیم لذا به سران قوا متنی ارائه دادیم که مصوبه‌ای به ما بدهند تا قضات تعزیرات مستقیما در بازار نظارت و رسیدگی کنند. گشت‌های ما در ۱۰ ماه گذشته به ۹۰ هزار پرونده گرانفروشی رسیدگی کرده است.

به گزارش ایسنا، وی همچنین درباره آمار پرونده‌های موجود در تعزیرات گفت: در ۱۰ ماه گذشته، تعداد ۱۳۷ هزار پرونده گرانفروشی مختومه و منتهی به صدور رأی شده است و ارزش ریالی محکومیت گرانفروشان حدود ۹۰ هزار میلیارد ریال است.

اصانلو درباره پرونده‌های قاچاق کالا و ارز نیز تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۷۹ هزار و ۲۷۷ فقره پرونده مرتبط با قاچاق کالا و ارز به تعزیرات ارجاع شده و اکنون ۳ هزار و ۷۱۵ پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره آمار گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی هم گفته است: بیشتر تمرکز گشت‌های تعزیرات نظارت بر مراکز تولیدی و توزیعی بوده و از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون چهارهزار و ۶۴۹ گشت برگزار شده است.[۵]

*سازمان تعزیرات بایستی به این نکته مهم توجه داشته باشد که برای مردم و حاکمیت کشور صرفا این مسئله اهمیت دارد که در انتهای راهبردهای قانونی و نظارتی باید دستاورد وجود داشته باشد. دستاوردی که در بحث سازمان تعزیرات شامل "جلوگیری از گرانفروشی" است.

نتیجه‌ای که بایستی اذعان کرد طی ماه‌های اخیر و حتی شاید سال اخیر، اثر چندانی از آن در بازار مشاهده نشده و سازمان تعزیرات بنا به هر دلیلی در این زمینه موفق نبوده است.

 گرانی موجود در بازار کالاها و خدمات ایران یک گرانی بی‌قاعده است و این مسئله می‌طلبد که مسئولان و کارگزاران سازمان تعزیرات همچون امیرالمؤمنین(ع) با تازیانه در بازار قدم بزنند و نظارت‌ها و مجازات‌های کارا و بازدارنده‌ای را برای گرانفروشان رقم بزنند.

طبیعیست که در این زمینه از بروکراسی هیچ کاری برنخواهد آمد.

بایستی از مسئولان محترم سازمان تعزیرات مطالبه کرد که اقلاً در "لبیک سال گذشته خود به ندای رهبری در برخورد با گرانفروشی"[۶] مرد عمل باشند و بی‌هراس از کسانی که بدون مطالعه و عقلانیت گزینه "نظارت بر بازار" را مضحکه می‌کنند؛ این بیعت مکتوبشان را در عمل هم اثبات کنند.

***

1_ https://mashghenow.com/?p=5253

2_ https://alefbalib.com/Metadata/287260

3_ https://www.jahannews.com/analysis/389257

4_ http://sobhema.news/?p=19997

5_ https://www.isna.ir/news/1400102619138/

6_ https://www.tazirat.gov.ir/module/News/Shownews/page-3365/index.aspx?NewsId=108972&NewsDate=13990814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    70 16
    مردک کاشکی می مردی تا امروز زوال عقل نگیری و هذیان نگویی
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      31 5
      این زوال دل است دوست عزیز
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      25 4
      این غربگرای مجنون هم مجبور شد خودش با ارز 4200 گندم وارد کند
    • علی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      28 3
      ظاهر سازی یکی از خصوصیات بارز یهودی جماعته فوج فوج زمان قاجار شیعه شدند وگروه گروه به قرقه بابیه بهائیت گرویدند. چه بسیار یهودیان مخفی در همین دستگاه جمهوری اسلامی ایران
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      9 2
      حجاریان قرص هایش را نخورده چرت و پرت میگه بهش توجه نکنید.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      0 0
      «مستسلمون» از باب استفعال يا براى مبالغه در تسليم و به معناى تسليم كامل است، يا به اين معناست كه مشركان به جاى حمايت، يكديگر را تسليم قهر الهى مى كنند. «يمين» يا از «يُمن» به معناى خير وبركت است، يعنى شما از در خيرخواهى به سراغ ما آمديد و ما را منحرف كرديد و يا كنايه از قدرت وقهر است، زيرا دست راست رمز قدرت است.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      0 0
      «مستسلمون» از باب استفعال يا براى مبالغه در تسليم و به معناى تسليم كامل است، يا به اين معناست كه مشركان به جاى حمايت، يكديگر را تسليم قهر الهى مى كنند. «يمين» يا از «يُمن» به معناى خير وبركت است، يعنى شما از در خيرخواهى به سراغ ما آمديد و ما را منحرف كرديد و يا كنايه از قدرت وقهر است، زيرا دست راست رمز قدرت است. در آيات متعدّدى از قرآن، گفتگوى دوزخيان با يكديگر و دوزخيان با شيطان و با مؤمنان و با فرشتگان و با خداوند كه در آن ها انواع استمدادها براى رهايى مطرح شده، آمده است ولى در همه ى موارد پاسخ منفى مى شنوند و در برخى موارد تقصير را به گردن يكديگر مى اندازند و مى گويند: اگر شما نبوديد ما ايمان داشتيم «لولا انتم لكنّا مؤمنين» ولى پاسخ مى شنوند كه چنين نيست، بلكه شما خود ايمان آورنده نبوديد. «بل لم تكونوا مؤمنين»
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      9 2
      حجاریان ..... خورد
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      7 2
      احتمالا شب کریسمس جلوی درخت کاج از دین خارج شده و اوردز کرده
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    18 30
    شما چرا همه اش توهم توطئه دارید؟
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      7 0
      اصلا مطلب را خوندی زبان باز کردی توهم توطئه چیه طرف خودش داره داد میزنم من چارچوب های اعتقادی شما را قبول ندارند و تا تونسته توی مقاطع مختلف به کشور ضربه زده
    • DE ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      3 0
      شما چرا همه اش توهم توطئه دارید؟'// حالا تو چرا خودت اینقدر توهمِ توهمِ توطئه داری؟؟
  • حمید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    40 5
    اول صبح بجای روحیه دادن به مردم با نشر خزعبلات یه بیمار مفسد نمک رو زخم‌مون میریزید؟!!!!!!!!!!!!!!!
  • احمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    31 5
    این جماعتی که مدام درباره تخصص صحبت می کنن و ادعا می کنن کسی که تخصص در یه زمینه نداره، نباید در اون زمینه حرف بزنه، خودشون چه تخصصی در زمینه دین دارن؟
  • سید IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    14 3
    مشرق محترم لطفاً دیگر حذف نکن! حجاریان......اصلاح طلبان !!
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    12 30
    حجاریان طفلک چیزی نگفته که اینقدر شلوغش کردید
    • سیامک IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      4 0
      بابا طرف می خواهد بگه منهم هستم اینها هرروزشان یکسال می گذرد چون خودرا در دادگاه مردم روسیاه کردند وتاریخ بعنوان منفور یاد خواهد کرد لعنت خدا بر بیگانه پرستان و نفوذیهای ساواکی
  • امیررضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    16 7
    از اول هم معلوم بود اعتراض ایندفعه معلمها مثل دفعات پیش نیست و یک تفکر سیاسی پشتش قرار داره،
  • میثم IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    19 4
    این آقای حجاریان ظاهرا پشت پرده با حاکمان این سرزمین سر و سر داره هر از چند گاهی میاد و نظام اعتقادات مردمشو زیر سوال میبره و میشه تیتر یک رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب و وقتی قبح مطلب ریخته شد و چند روز گذشت، دوباره روز از نو و روزی از نو کسی هم کاری به کارش نداره بعد میگیم چرا مردم به همه چیز بدبین هستند
  • علی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    35 6
    حجاریان پلید تر از عمر و عاص هستش
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    24 6
    این حجاریان اگر ور نزنه نمی گویند لال است پیر مرد فتنه گر آلزایمری کی میمیری
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    14 3
    سعید حجاریان سعی کرده اعتقاد به منجی را بر گرفته از مسیحیت عنوان کند! مقام وحی مختص به قرآن است و سایر کتابهای انبیاء پیشین مکاشفه هستند و بخش اندکی از معارف قرآن هستند که توسط نظام معرفت بخش خالق (شجره طیبه= ائمه اثنی عشر) برای آنها بازگو شده است
  • حامد IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    21 3
    به عنوان یک فرهنگی به اصلاح طلبان می گویم اف بر شما باد.
  • ناشناس IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    8 13
    قدر حجاریان رو بدانید که 26 ساله داره با عوامفریبی براتون اعتبار و رای جمع می کنه .
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      7 0
      (پاسخ امام حسین در جواب توصیه کنندگان به یاری گرفتن از منافقین و کفار برای غلبه بر یزید : و ما کنت متخذ المضلین عضدا 51 سوره مبارک کهف ) فکر نمیکنم اینطوریا باشه اگر هم باشه باید به حال ان ده ها میلیونی افسوس خورد که بجای ایمان به حلال و حرام و بینات قران باید انان را با وعده دادار دودور و گناه و معصت و قر کمر از قرار گرفتن در سیاهی لشکر جبهه کفار دور کرد
  • عبدالله مومن IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    18 2
    برای بنی امیه لعنه الله علیهم اجمعین هم پیروانی ست که باید دلبستگی خود را به آنها نشان دهند و به این وسیله. خود را نشان دهند.
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    8 2
    حجاریان ، اگر موضوعی که به شما نسبت داده شده است که بعد از شهادت رفتارشان عقلانی شده است درست باشد ناصبی و مرتدی
  • سعدی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    8 18
    در حق معلم دارین ظلم میکنین این یک بچه هم می فهد نیاز نیست به فلسفه بافی
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    5 14
    مشرق خفه شو ! من فرهنگی ام با ماهی ۴میلی‌ن چه فرقی برای واداره که .ه حزبی حمایت کنه یانکنه توهم باره خفه بشی واینقدر همه چیزو جناحی نکنی
    • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
      0 0
      مطمئین فرهنگی هستی ! چی حالا تدریس میکنی با این حالت.
  • RO ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    6 9
    تروریست حجاریان چه شد؟ الان کجاست؟ چرا پیگیری نشد چه کسانی آمر بودند؟
  • راستگو IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    14 1
    سلام اقای حجاریان درواقع هیچ اعتقادی به اسلام وقران وورسول وائمه ندارندبارهادرسخنانشان بیان کرده اندفقط الگوی غربی رامی پسندن خداراهم ردمیکند امابه خاطردنیااجبارند
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    12 0
    مسیحیت بهتر از نوکری کفر و شیطان بزرگ است! البته اندیشمندان مسیحی چون آنتوان آرزو داشتند امام حسین علیه السلام از آنها بود! لعنت خدا بر کفار و صهیونیست و ناشران افکار صهیونی و اموی
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    13 0
    اقای حجاریان شما بهتر از دیگران میدانید که اسلام و اموزه های فقه و فرهنگ سیاسی شیعه بر تمرکز و مدیریت جامعه بر اساس اموزه های وحیانی تکیه اکید دارد .
  • احمد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    15 1
    جناب حجاریان ،تفکرات شیعه برگرفته از سیره عملی امام علی است ، ودر جهان عرب شیعیان را علوی می نامند .
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    6 29
    درود بر حجاریان عزیز
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      20 0
      مرگ بر منافق و صهیونیست!!
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      0 12
      درود بر حجاریان عزیز که انقلابی و بی مهابا همه اموزه های دینی و شیعی را به چالش میکشد . افرین برجسارت و شجاعت و روحیه انقلابی این متفکر بزرگ .
  • مجید IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 0
    تفرقه و سیاه نمایی و افترا رسانه ای که از بیت المال حکومت اسلامی تغذیه میشود گناه و ظلم به مردم و اسلام است
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    5 0
    اف بر اصلاح طلبان بی...
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 3
    اثبات می‌شود که امداد از سوی امام عصر(عج) نیز همچنان که در احادیث مهدوی مشاهده می‌کنیم منوط به اجتناب از گناه در فضای فردی و اجتماعی است. و فی‌المثل دزدی که مال مردم را عالما عامدا پس نمی‌دهد و توبه هم نمی‌کند؛ اگر تا قیامت هم بر حسین(ع) بگرید؛ این گریه‌های او نه انتفاعی برای شخص او خواهد داشت و نه موجب دستگیری از سوی امام زمان(ع) خواهد شد؟ببخشید یک عمر است آخوندها بالای منبر طور دیگری می گویند شما اعتراض نداشتید الان که حجاریان اینجوری گفت یاد تان آمداسلام ناب طور دیگری است؟
  • ali IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 3
    بجای اینکه اینهمه به خودتان فشار بیارین کمی مطالعه و فکر میتونه درست و غلط رو نشون شما بده پیش خدا باید جوابگو اعمال و رفتار و افکار خودمون باشیم نه کسی دیگه برای همینه که میگن فکرکردن از عبادت بالاتره
  • ali IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 1
    بجای اینکه اینهمه به خودتان فشار بیارین کمی مطالعه و فکر میتونه درست و غلط رو نشون شما بده
  • ج IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    14 0
    خدایا ما رو ببخش که حرفهای این نادان رو می‌خونیم
  • ES ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    لعنت بر کدخداپرستان غربگراواصلاح طلبان که هر کجاکه بدبختی است از همینها ودار ودسته شان مثل حجاریان و اربابهیشان است
  • MD ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    4 0
    اونایی که در مورد عاشورا شبهه می ندازن در مورد خودشون شک کنن
  • DE ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 1
    حالا تازه متوجه شدم چرا بعضی ها حتی سر قبر امواتشون.....آهنگ شاد میگذارند دیشان دیشان دیشان مختلط قاطی هم مانند کرم میلولند ...برای اینه که روح پدرشون شاد بشه
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 3
    یک فیلسوف ، ادیب و اسلام شناس کامل هستند این بزرگوار . حالا خیلی ها فرق آ و ب را نمیدانند ایشان مقصر نیستند
  • ماحسون IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    4 0
    خدا نگذره از کسانی که ضد وطن هستن،ومیخوان ذهن عده ای رو منحرف کنن، از قیافش معلومه چه آدم .....
  • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    سعید حجاریان فقط یه تیر می خاد تا بره به جهنم
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      0 0
      می خواهد از خواستن ( میخواد ) درسته.
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      0 0
      البته با سعید عسگر هماهنگ کرده بود منتهی از دستش در رفت وسط راه باز موند
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 1
    به گفته هبچکس کارب ندارم فقط این را میدانم که به نام امامان و با تظاهر و ریا دست به هرکاری مزنند خلاصه ملت را از دین دور کرده اند
  • س، ن IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    حجاریان هنوز زنده س ؟؟؟!! بمیر دیگه ،سر چقدر از جوونای مارو همین مرتیکه شیره مالید
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    4 0
    این احمق از خود راضی و به اصطلاح تئوریسن سرطان اصلاحات فکر می کند همه چشم و گوش بسته نشسته اند تا او چه بگوید مردم الحمد لله با هوش هستند و هرچند ممکن است
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    4 0
    از بی سوادی حجاریان همین بس که منجی شیعه را منتسب به مسیحیت می دونه ....
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      1 0
      انقدر بیسواد هست که نمیدونه همه دین های یکتاپرست،به منجی اعتقاد دارند.
  • سید فروزان CH ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    حجاریان منافق توبه نامه خود در دادگاه را فراموش کرده ، بنیاد سورس مجددا فعالیت خود را افزایش داده و به نوکران خود چون حجاریان و تاجزاده دستور به فعالیت بیشتر
  • نیما IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    6 0
    حجاریان یک یهودی مارانوس است
  • سید فروزان CH ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    صدا و سیما باید هر چند وقت یکبار اقرار و توبه نامه عوامل فتنه چون این منافق حجاریان را پخش کند این جریان خودشان دچار الزامیر شده‌اند فکر میکنند ملت هم فراموش کرده‌اند نقش این منافقین در فتنه را
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    مزدورانی که از حق مردم دفاع نخواهند کرد منجمله حقوق فرهنگیان
  • علی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 0
    تو هنوز جون داری؟
  • DE ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    اقای حجاریان با این توهمات نشون میده چقدر بیسواد و بی مایه و تهی از معنویت هستش که فرهنگ کلیسا و مسیحیت رو با مکتب عظیم عدالت خواهی و ظلم ستیزی امام حسین(ع) هم سان می سازید. !
  • بنده خدا US ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    امثال حجاریان رو خدا زده که شیفته اربابشون آمریکا هستن. ما هم اگه خدا قبول کنه اربابمون حسینه. اگه لغزش و غفلت و گناهی هم داشته باشیم استغفار میکنیم و با شفاعت معصومین بخشیده میشیم ان شا الله
  • Nm IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 2
    به نظر کاملا پخته بود
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    3 0
    این افراد واقعا روزی مسئول بودند بی دلیل نیست مملکت ضربه می خورد
  • ابوالفضل IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 3
    همه بدن فقط مشرق و نوچه هاش خوبن
  • امیر IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    1 0
    بی‌عقل خودتی وطیف اطرافت مردک تحرکات همه ائمه اطهار سراسر عقلانی و با اندیشه خدا محوری است انشاالله امام زمان بیاد ریشه شما رو بکند
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ
  • ناشناس IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    برانداز تو رو چه به اظهار نظر درباره عاشورا.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 0
    متاسفانه حجاریان تحت یک حفاظت امنیتی خیلی قوی قرار داره و با اتکا به این مصونیت براحتی بدترین ضربه ها را به اسلام و این مملکت زده است فقط به دادگاه عدل الهی امید داریم
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    0 0
    یکی نیست بزنه تو دهن این صهیونیست
  • رضا IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    بنده حرف بیراهی در مطالب حجاریان ندیدم
  • DE ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    از این حجاریان و تاج زاده ها ... انتظاری بیش از این نداریم!
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    خدایی اگه اصلاح طلبان را مقابل نتانیاهو وبایدن بگذاری در پیش خدا روسیاه ترند وکدام بیشتر به اسلام وانقلاب.ومملکت ضربه میزنند
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    زیاد سخت نگیرید شرایط این دارودسته زبون باز را درک کنید هشت سال خستگی شدید خصوصا در این هشت سال وطرد شدن توسط مردم ومنزوی شدن در پیش ارباب این حداقل دستوپا زدن اصلاح طلبان .
  • حجت IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    0 0
    کسی نیست این حجاریانو خفه کنه. رسما کفرو شرک میگه. نواب صفویها کجان؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس