کد خبر 1327218
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
نیازی به پاسخ دادن به منتقدان ندارم

چیرو ایموبیله عنوان کرد آمار او گویای همه چیز است و نیازی به پاسخ دادن به منتقدان ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های لاتزیو و سالرنیتانا به مصاف هم رفتند که در پایان لاتزیو با ۳ گل به برتری دست یافت. در این بازی چیرو ایموبیله (۲بار) و لازاری برای میهمان گلزنی کردند. البته ایموبیله می‌توانست در این دیدار هت تریک کند و بدشانس بود که موقعیت او از روی خط دروازه برگشت داده شد.

ایموبیله در استادیوم آرچی به DAZN گفت: از تیم تشکر می‌کنم که من را در شرایطی قرار داد تا خوب کار کنم. ما دقیق و متمرکز بودیم و سه امتیاز مهم را به خانه آوردیم. سالرنیتانا به دلیل از دست دادن بازیکنان زیادی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد. خوشحالم که توانستم دو گل برای تیم به ثمر برسانم و برد مهمی را برای تیم به ثمر برسانم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من قهرمان اروپا هستم، آمارم به جای من صحبت می‌کند و نیازی به پاسخ دادن به منتقدان ندارم. رزومه من می‌گوید که در یورو دو گل به ثمر رساندم، کفش طلا را در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین گلزن اروپا بردم و بسیاری از جام‌های دیگر، این چیزها خودشان صحبت می‌کنند. من قهرمان اروپا هستم، آمارم به جای من صحبت می کند و نیازی به پاسخ دادن به منتقدان ندارم. رزومه من می‌گوید که در یورو دو گل به ثمر رساندم، کفش طلا را در سال ۲۰۲۰ به عنوان بهترین گلزن اروپا بردم و بسیاری از جام های دیگر، این چیزها خودشان صحبت می کنند.

لاتزیو با این نتیجه و با ۳۵ امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد و سالرنیتانا با ۱۱ امتیاز هم‌چنان در قعر جدول باقی ماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس