کد خبر 1327176
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
چرا مهاجم چلسی افت کرده است؟

توخل پس از شکست مقابل منچسترسیتی از خط تهاجمی تیم و مخصوصا لوکاکو انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، تیم منچسترسیتی با تک گل دی بروینه مقابل چلسی به برتری یک بر صفر رسید تا بیش از پیش به قهرمانی در این فصل نزدیک شود.

توماس توخل پس از این مسابقه از عملکرد مهاجم بلژیکی خود انتقاد کرد و گفت: ما در این مسابقه ۸ یا ۹ انتقال توپ به خط تهاجمی داشتیم ولی یک توپ در محوطه جریمه توسط مهاجمان ما گرفته نشد. این مشکل بزرگ ما در بازی امروز بود. بازیکنان خط تهاجمی اصلا خوب نبودند و به دلیل فقدان قرار گیری درست در جایگاه مناسب، فقدان داشتن زمان بندی درست و اتفاقات دیگر ، توپ‌ها را از دست دادند.

وی ادامه داد: لوکاکو برخی اوقات نیاز دارد تا توپ به او برسد. او امروز توپ‌های زیادی را از دست داد و موقعیت بزرگی برای گلزنی داشت که به گل بدل نشد. البته که ما از او تمجید خواهیم کرد زیرا او بخشی از تیم ماست ولی به نظرم او می‌توانست عملکرد بهتری در خط تهاجمی داشته باشد.

۲ هفته پیش، لوکاکو به دلیل مصاحبه با اسکای ایتالیا و علاقه نشان دادن به حضور در تیم اینترمیلان مورد انتقاد شدید رسانه‌های انگلیسی و سرمربی و هواداران چلسی قرار گرفت. توخل او را تنبیه کرد و او مجبور شد تا از همه عذرخواهی کند. بسیاری معتقدند که آن رفتار اشتباه باعث شده تا تمرکز مهاجم بلژیکی از بین برود و عملکرد او روز به روز ضعیف‌تر شود. با این حال توخل امیدوار است با روی فرم آمدن لوکاکو بتواند حداقل عنوان نایب قهرمانی را از لیورپول برباید.

در جدول لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با ۲۲ بازی و ۵۶ امتیاز صدرنشین است و شانس اصلی برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را در اختیار دارد. چلسی با ۲۲ بازی و ۴۳ امتیاز در رده دوم و لیورپول با ۲۰ بازی و ۴۲ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. لیورپول امشب به مصاف یاران قدوس خواهد رفت و باید دید آیا می‌تواند این تیم که در بازی رفت به تساوی ۳ بر ۳ رسید را شکست دهد یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس