کد خبر 1326749
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
بازگشت مدیر حاشیه ساز به پرسپولیس منتفی شد؟

از مدیرعاملی رضا درویش در پرسپولیس هنوز چند روز نمی گذرد اما در مورد حضور برخی مدیران گذشته این باشگاه خبرهای عجیبی به گوش می رسد.

به گزارش مشرق، در دو، سه سال گذشته در باشگاه پرسپولیس به واسطه حضور برخی مدیران در  این باشگاه کم مسائل حاشیه ای به وجود نیامده است و هر یک از این مدیران با شرایط و دلایل خاصی سرانجام از این باشگاه جدا شده اند که هر یک از این جدایی ها باعث شده تا آرامش به سرخپوشان بازگردد اما درحالی که از مدیرعاملی رضا درویش در باشگاه چند روزی نمی گذرد زمزمه هایی مبنی بر بازگشت برخی افراد به گوش می رسد که عجیب می آید.

گفته می شود یکی از افرادی که قرار بوده به باشگاه پرسپولیس برگردد رضا یلوه معاون اقتصادی سابق سرخ ها بوده که البته بازگشت وی تا این لحظه منتفی شده است.

ظاهرا یلوه باز هم به دنبال پست معاونت اقتصادی بوده اما مدیرعامل پرسپولیس روی خوشی به این تقاضا نشان نداده است.

یلوه از جمله افرادی بود که حضورش در پرسپولیس کم بی حاشیه نبود. به خصوص که وی رابط بین باشگاه و شرکت آتیه داده پرداز کارگزار سابق سرخپوشان بود که اتفاقات حاشیه ای در مدت حضورش در باشگاه کم رخ نداد. حتی در مقطعی یحیی گل محمدی سرمربی قرمزپوشان و بازیکنان این تیم هم نسبت به نوع مدیریت یلوه گلایه داشتند و علیه او استوری مشترک هم گذاشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس