حمله توپخانه‌ای شدید ترکیه به «الحسکه» در شمال سوریه

منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ترکیه و عناصر مسلح وابسته به ارتش این کشور به روستای‌های منطقه «تل تمر» و «ابو راسین» در شمال غرب استان الحسکه (شمال سوریه) خبر دادند.

به گزارش مشرق، ارتش ترکیه و عناصر مسلح وابسته به آن، دیشب چند روستای اطرفا منطقه تل تمر و ابو راسین در شمال غرب الحسکه را گلوله باران کردند.

خبرگزاری سانا در این باره گزارش داد، نظامیان ارتش ترکیه و مزدوران آنها جمعه شب به شدت روستاهای «الدرداره» و «العبوش» منطقه تل تمر و روستای «تل الورد» در منطقه «ابو راسین» در شمال غرب الحسکه را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

ارتش ترکیه طی سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با عناصر «پ.ک.ک» حضور نظامی خود را در شمال سوریه افزایش داده و هر از گاهی حملاتی را در مناطق شمالی سوریه از جمله الحسکه انجام می‌دهد.

از سوی دیگر، «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه روز سه شنبه گذشته در واکنش به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای نظامی این کشور در منطقه تل ابیض واقع در شمال سوریه گفت که ترکیه حملات «انتقام جویانه» خود را افزایش خواهد داد و حمله به مواضع نیروهای ترکیه را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

این در حالی است که مقامات سوری بارها اعلام کردند که حضور نظامی ترکیه در شمال سوریه مصداق اشغالگری است و باید از خاک این کشور خارج شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    1 3
    (فارغ از متن خبر) در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    2 3
    نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار یزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.
  • قادر IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    4 1
    ترکیه داره تروریست‌ها رو تار و مار میکنه تو داری اینجا هذیون میگی اصلا هیچ موقع از طرف ایران یه گلوله به ترکیه پرتاب نشده حالا تو داری هذیون میگی به ولله اگر ترکیه نبود شما الان داشتین واسه آمریکایی ها و روس ها پادویی میکردین باز دم ترکیه گرم که تو هیچ تحریمی با آمریکا همدست نشد و همیشه راه تنفس ایران از طریق مرز ترکیه بود و هست
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
      0 1
      ترکیه یک کشور اشغال شدن است.‌امریکا در ترکیه پایگاه نظامی دارد. ترمیه پادوی آمریکا نیست بلکه اسیرجنکی و برده امریکا است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس