نقابدار تو کی هستی ؟ مسابقه جدید تلویزیون ترکیه که می‌گویند تبلیغ شیطان‌پرستی است! - روزیاتو

مردم دیگر احمق نیستند! امروزه این نمادها نماد بت پرستی، شیطان هستند. می گویند در تمام دنیا به شیطان خدمت می کند. آیا قرار است شیطان را نمایشی تبلیغ کنید!»

به گزارش مشرق، مسابقه نقابدار تو کی هستی (به ترکی ?Maske Kimsin Sen) نام مسابقه جدیدی است که پخش آن از اولین روزهای سال میلادی ۲۰۲۲ از شبکه Fox TV ترکیه آغاز شد.این مسابقه ، که ابتدا قرار بود از کانال D پخش شود و تبلیغ آن در این شبکه بود، به طور ناگهانی به شبکه فاکس تی وی ترکیه تغییر مسیر داد و شنبه شب و یک شنبه شب، اول و دوم ژانویه ۲۰۲۲ ، به صورت دو شب پیاپی از این شبکه پخش شد.

اعتراض مردم ترکیه به مسابقه‌ای با رنگ و لعاب شیطان‌پرستی

شرکت کنندگان مسابقه نقابدار تو کی هستی؟ سلبریتی‌ها و افرادی هستند که در حوزه کاری خود انسان های مشهوری محسوب می شوند. آنها با لباس متفاوت و ماسک در دوئل های دوتایی یا سه تایی روی صحنه می روند، چند سرنخ در مورد مشخصات خود می‌دهند  سپس، داورها، تماشاگران حاضر در استودیو و بینندگان تلویزیونی سعی میکنند حدس بزنند که این شخص چه کسی هست.

اعتراض مردم ترکیه به مسابقه‌ای با رنگ و لعاب شیطان‌پرستی

تماشاگران پشت صحنه و اعضای هیئت داوران و تماشاگران حاضر در استودیو قرارداد محرمانگی امضا کرده اند. آنها با تماشای کلیپ ویدیویی از سرنخ‌های داده شده فرد نقابدار، سعی می کنند حدس بزنند نقابدار کیست. تنها یک نفر از اعضای هیئت داوران حق پرسیدن یک سوال از نقابدار را دارد. نقابدار هم با مخدوش شدن صدایش سوال را پاسخ می‌دهد.

اعتراض مردم ترکیه به مسابقه‌ای با رنگ و لعاب شیطان‌پرستی

شرکت کننده ای که با اجرای خود در پایان دوئل کمترین رای را از تماشاگران کسب کند، ابتدا به مرحله حذفی می رسد. و در نهایت با رای گیری مجدد، نقابداری که کمترین رأی را به دست آورد، با برداشتن نقاب خود و آشکار شدن هویتش، آهنگی را که قبلا با ماسک خوانده است، این بار بدون ماسک می خواند و از مسابقه خداحافظی می کند.

اعتراض مردم ترکیه به مسابقه‌ای با رنگ و لعاب شیطان‌پرستی

کسی که به رای تماشاچیان به مرحله حذفی برسد و اجرای ضعیف تری داشته باشد، ماسکش را درآورده و هویتش مشخص می شود.این سریال توسط شرکت Medyapım به تهیه کنندگی فاتیح آکسوی (Fatih Aksoy) و کارگردانی ابرو یالچین (Ebru Yalçin ) تولید شده است.فصل اول این مسابقه ۱۳ قسمته، که تا کنون ۴ قسمت از آن پخش شده است، هر یک شنبه ساعت ۸ شب از شبکه Fox TV پخش می شود.

حواشی و انتقادات از مسابقه

ناگفته نماند که این مسابقه به دلیل حضور سلبریتی ها و چهره های مردمی و مورد علاقه در کانون واکنش ها در شبکه های اجتماعی قرار گرفت و البته کم حاشیه هم نبوده است! اما برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ #maskekimsinsen این مسابقه را مملو از آیین های شیطان پرستی و بت پرستی دانستند.

اعتراض مردم ترکیه به مسابقه‌ای با رنگ و لعاب شیطان‌پرستی

اظهارات نیهات دوعان خواننده نیز در مرکز بحث ها قرار گرفت. به عقیده او، این نمادها نماد بت پرستی و شیطان هستند. در تمام دنیا می گویند که به شیطان خدمت می کنند. اینها به اسم برنامه شو ، شیطان را تبلیغ میکنند.

وی در ادامه گفت: «حداقل ۳-۴ مورد از این نقاب ها نمادهای دجال، ماسونیسم و ​​بت پرستی هستند. اینها دقیقاً همان نمادهای آیینی بت پرستی هستند که مخصوصاً در قرون وسطی استفاده می شد. آیا آنها عکس العمل مسلمانان را آزمایش می کنند یا صبر آنها را آزمایش می کنند؟ یک چیز بسیار وحشتناک… مردم دیگر احمق نیستند! امروزه این نمادها نماد بت پرستی، شیطان هستند. می گویند در تمام دنیا به شیطان خدمت می کند. آیا قرار است شیطان را نمایشی تبلیغ کنید!»

وقتی ادعای تبلیغات «شیطان پرستانه» در برنامه مسابقه «نقابدار تو کی هستی» اوج گرفت و واکنش ها به این لباس ها در توییتر ترند شد RTÜK تصمیم گرفت مسابقه را بررسی کند.

منبع:روزیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    12 2
    ماکه گفتیم رجب یک ما.سون هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس