نقش کلیدی پدافند هوایی جنوب غرب و یگان‌های زیر مجموعه در تأمین امنیت خوزستان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب غرب و یگان‌های زیر مجموعه این منطقه پدافندی نقش کلیدی را در تأمین امنیت استان خوزستان ایفا می‌کنند.

به گزارش مشرق، در راستای تعامل هم افزایی و همکاری بین نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با فرمانده این منطقه پدافندی دیدار و گفت‌وگو کرد.
هماهنگی بین نیروهای مسلح ضامن پیشرفت و امنیت کشور
وی با تأکید بر اهمیت و نقش پدافند هوایی در تأمین امنیت مرزهای هوایی جنوب غرب کشور، بیان کرد: همکاری و هماهنگی بین نیروهای مسلح ضامن پیشرفت و امنیت کشور است و در سایه این امنیت پایدار زمینه برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و امنیتی در کشور فراهم می‌شود.

بیدادی افزود: منطقه پدافند هوایی جنوب غرب و یگان‌های زیر مجموعه این منطقه پدافندی نقش کلیدی را در تأمین امنیت استان خوزستان ایفا می‌کنند، علی الخصوص اینکه استان خوزستان دارای بنادر و صنایع مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور است و باید با آمادگی کامل از آسمان و حریم هوایی این استان دفاع کرد.

امیر سرتیپ دوم علی ملک فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در این دیدار نیز ضمن تشکر از حضور فرمانده ارشد نظامی در این منطقه پدافندی، اینگونه تعاملات را نشان دهنده هماهنگی و آمادگی کامل ارتش جهت نمایش اقتدار و مقابله با هرگونه تهدید برشمرد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس