کد خبر 1325387
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
افشای مشخصات یک گوشی مرموز هوآوی

گوشی مرموز هوآوی با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل هارمونی در وبسایت TENAA مشاهده شد.

به گزارش مشرق، در دسامبر ۲۰۲۱، یک گوشی مرموز هوآوی با شماره مدل JLN-AL۰۰ و پشتیبانی از اتصال ۴G در پلتفرم گواهی TENAA چین مشاهده شد. اطلاعات این دستگاه در حال حاضر با تمام مشخصات آن به روز شده است. با توجه به دیده شدن مشخصات این گوشی در وبسایت گواهی TENAA، به نظر می‌رسد که Huawei JLN-AL۰۰ ممکن است تا پیش از پایان ماه ژانویه در بازارهای چین ارائه شود.

گوشی Huawei JLN-AL۰۰ دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۶.۷۸ اینچی است که وضوح ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل Full HD + را ارائه می‌دهد. لیست TENAA نشان می‌دهد که این دستگاه به پنج دوربین مجهز است، به این ترتیب که یک دوربین در پنل جلو و یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی دارد.

به نظر می‌رسد دوربین اصلی پنل پشتی گوشی Huawei JLN-AL۰۰ یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد. احتمالا سه دوربین دیگر دستگاه به ترتیب لنزهای ۸ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی خواهند بود. این دستگاه قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۴K خواهد بود. در پنل جلویی دستگاه نیز از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

گوشی هوشمند Huawei JLN-AL۰۰ مجهز به یک تراشه هشت هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتزی است. مدل و سازنده تراشه هنوز مشخص نیست. انرژی دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌شود. گواهی وبسایت چینی ۳C در مورد این دستگاه نشان داده است که ممکن است به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز شود.

افشای مشخصات یک گوشی مرموز هوآوی +عکس

یکی از جذابیت‌های مهم گوشی Huawei JLN-AL۰۰ این است که بر روی سیستم عامل Harmony اجرا می‌شود. این دستگاه به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. حافظه داخلی این گوشی احتمالا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد. برای تأمین امنیت دستگاه، به نظر می‌رسد که به یک اسکنر اثر انگشت در کناره قاب مجهز شده است. ابعاد آن ۱۶۴.۶۴ در ۷۵.۵۵ در ۷.۹۴ میلی متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است. این دستگاه را می‌توان در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی خریداری کرد.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس