کد خبر 132534
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲

حدود سه ماه قبل موردی به خیریه همت معرفی شد که مجبور شدیم برای تحقیق بیشتر مدتی صبر کنیم تا از طریق برخی دوستان اطمینان کامل در خصوص ایشان حاصل شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و وقت بخیر

خدا به همه تون سلامتی بده

حدود سه ماه قبل موردی به خیریه همت معرفی شد که مجبور شدیم برای تحقیق بیشتر مدتی صبر کنیم تا از طریق برخی دوستان اطمینان کامل در خصوص ایشان حاصل شود که بعد از پیگیری های مقدماتی و حصول اطمینان موارد ذیل به استحضار دوستان می رسد:

آقای . م اهل روستای ن. از توابع شهرستان ک. که بر اثر معلولیت همسر ویکی از پسرانش مجبور شده با فروش دام های خود به درمان آنها بپردازد.

ایشان مدتی قبل برای کار به تهران می آید و در حین کار دستش با آب جوش می سوزد و در اثر از کار افتادگی به شهرستان برمیگردد.

متاسفانه خشکسالی پدید آمده در شهرستان هم باعث می شود تا زندگی این خانواده با مشکلات بیشتری مواجه شود.

مشکلات اصلی ایشان را می توانیم در چند بند زیر خلاصه کنیم:

-بدهی بابت تهیه جهیزیه دخترشان که پس از مدتها عقد، در آستانه عید نوروز او را به خانه بخت می فرستند

-هزینه های درمان همسر و پسر معلولش

-نیاز به منابع مالی جهت خرید چند راس دام برای امرار معاش

با توجه به موارد بالا و شرایط و مقدورات خیریه همت،‌ از دوستان تقاضا می کنیم همت کنند تا بتوانیم حداقل 2 میلیون تومان برای کمک به این خانواده عزیز جمع آوری و اهدا کنیم.

برای کمک به این خانواده بزرگوار و آبرومند می توانید کمکهای خود را به شماره حساب:008-2396820-010 یا شماره کارت: 7825-4471-9914- 6037 یا IR94 0170 0000 0010 2396 8200 08:شماره شبا نزد بانک ملی به نام مهدی قمصریان واریز کنید.

همت کنین!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس