کد خبر 1324385
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
اصلاح طلبان نمایه

ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: هر وقت از حجم سیاه نمایی و  شدت یاس آفرینی بی وقفه در فضای مجازی، و کتمان موفقیت های کشور حیرت کردید، حتما اعتراف تلخ و تکان دهنده اصلاح طلب فراری را چند بار بخوانید؛


اکبر گنجی در زمان حضور در ایران (به اذعان برخی هم طیفان اصلاح طلب) "افراطی و تندرو" محسوب می شد و پس از وقوع فتنه سبز هم، در کنار سروش و کدیور و مهاجرانی و عبدالعلی بازرگان، به عضویت اتاق فکر  آن در لندن درآمد. او اسفند دو سال قبل درباره کارکرد شبکه رسانه ای پادوی غرب نوشت:

«ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، بوریس جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم.

وظیفه ما وحشت‌افکنی پیرامون شیوع کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... گمان باطل نکنید که ما «مخالف سیاسی»، «مدافع حقوق بشر»، «فمینیست» و... هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت‌های راست افراطی هستیم.

تلویزیون مال بن‌سلمان است و «منبع معتبر» هم کسی جز خود او نیست... ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم با کروناهراسی انجام دهیم».

کرونا وقتی در دوره مدیریت غربگراها بحران محسوب می شد و روزانه چند صد نفر را قتل عام می کرد، سوژه جذابی برای این جماعت بود اما وقتی با همت و تدبیر دولت جدید مهار شد و تعداد قربانیان به 20 تا 30 نفر رسید، از دستور کار پردازش رسانه ای مزدوران بن سلمان و آمریکا و اسرائیل خارج شد.

آری این جماعت وطن فروش، نوک مگسک برای هدف گیری و شلیک به نیابت از دشمنان را زیر نقاط قوت و امید ملت ایران گذاشته اند؛ چه با تخریب و چه با تحریف.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    9 0
    واقعاً اکبر گنجی گفته "ما ... ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد" یا "... ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم..."؟ اگر این خبر صحت داشته باشد هم نشان حماقت این طیف فراری است و هم نشان وقاحت آنها.هر گونه فعالیت سیاسی علی الظاهر بر یک سری اصول و مبانی استوار شده است. مبانی این آقایان چیست که چنین نتایجی را به بار آورده؟ ملی گرایی؟ مردم؟ آزادی؟ بیشتر به لجاجت و عقده گشایی شبیه است تا یک منطق و استدلال. کارمند صهیونیسم و بن سلمان بودن چه افتخاری دارد که بلند آن را اعلام می کنیم؟
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    33 1
    ننگ بر منافق
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    15 2
    جناب محمد ایمانی حالا شما یک شریعتمداری دوم هستین. خدارو شکر که شماهم مثل سردبیر نجیب کیهان نکته سنجید و پنبه نانجیب هارو میزنید.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 25
    چند هفته صبر کنید امیکرون در راه است
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      4 0
      فعلا آفتابه رو وردار گند ارباباتو در ادارهٔ اومیکرون بشور بره تا دو سه هفته دیگه اگه اینجا خبری نشد وقت داشته باشی بیای بگی غلط کردم!!!
  • صمصام IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 1
    آقای ایمانی امید چیز بسیار خوبی است ...شاید اصلا خوبترین چیزهاست اما امید واهی مخربترین و خطرناک ترین چیزهاست !
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    28 0
    خدایا شر اینهارو به خودشون برگردون به حق محمد و آل محمد
  • NL ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    3 0
    با تروریستهای فکری مقابله کنید.امثال انصاف نیوز که بلندگوی سازمان میت ترکیه هستند.دارند براحتی ذهنها رو مسموم میکنند
  • رضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    6 0
    اکبر گنجی حدفاصل سال های ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۸ مسئول زبان فارسی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در آنکارا بود و ماهانه حدود ۳ هزار دلار حقوق می گرفت. وی بدون امتحان و با استفاده از رانت آموزشی در محل ماموریت در دوره کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شد و تا مقطع دکتری ادامه تحصیل داد. وی مدیون ملت ایران است . گنجی اکنون به نوکر و پادوی عربستان و انگلیس تبدیل شده است. ملت بزرگ ایران هرگز از خائنان وطن حرف شنوی نخواهند کرد.
  • هاشمی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    2 0
    واقعا خیلی ... حتی اگه اینا راست باشه نشونه ضعف در بالابالاهاست
  • محسن IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    1 0
    دوستان سلام من یک تک تیر انداز میشناسم که مثل آبخوردن میزنه کل بساط مملکت رو با همه مخلفاتش نابود مینه ایشون کسی نیست جز جناب عین الهی وزیر محترم بهداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس