کد خبر 1324369
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

با توجه به تعداد زیاد کاربران اینترنت، بسیاری از مالکان سایت‌ها به دنبال آن هستند که سایت خود را به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو رسانده و درآمد بالایی را برای خود به ارمغان بیاورند. یکی از بهترین راه‌ها جهت دیدن شدن در این فضای رقابتی، رعایت و پیاده‌سازی درست اصول سئو است. ممکن است بسیاری صاحبان کسب و کارهای گوناگون وقت لازم را جهت یادگیری اصول سئو نداشته باشند؛ در این صورت این افراد می‌توانند از شرکت‌هایی که در زمینه خدمات سئو فعالیت دارند کمک بگیرند و سایت‌شان را به نتایج برتر گوگل برسانند. طی این مطلب قصد داریم به نکات مهمی که پیش از دریافت خدمات سئو باید به آن‌ها توجه داشته باشید، اشاره کنیم. با ما همراه باشید. 

انواع روش‌های پیاده‌سازی خدمات سئو

پیش از آنکه به نکات لازم قبل از دریافت خدمات سئو اشاره کنیم، بهتر است تا گریزی به انواع روش‌های پیاده‌سازی اصول سئو داشته باشیم. حتی اگر وقت آن را نداشته باشید که سئو را به شکل کامل یاد بگیرید، باید با روش‌های مختلف پیاده‌سازی آن آشنا باشید تا تشخیص دهید شرکت‌ها و متخصصان خدمات‌رسان سئو از چه روشی برای ارتقای رتبه سایت‌تان استفاده کرده‌اند. انواع روش‌های پیاده‌سازی اصول سئو بدین شرح هستند:

  1. سئو کلاه سفید

به مجموعه اقدامات لازم جهت بهینه سازی سایت که کاملا طبق قوانین و اصول‌های موتور جستجو گوگل هستند، سئو کلاه سفید می‌گویند. گوگل بارها اعلام کرده که پیروی از اصول سئو کلاه سفید صد در صد نتیجه‌بخش خواهد بود و می‌تواند سایت‌تان را به رتبه‌های برتر برساند. به همین دلیل پس از مراجعه به شرکت‌های فعال در زمینه خدمات سئو، باید به آن‌ها اعلام کنید که از این روش جهت رسیدن به نتیجه مثبت استفاده کنند؛ البته با اینکه استفاده از روش کلاه سفید می‌تواند بسیار خوب باشد، ولی این روش ممکن است بسیار زمانبر باشد. پیروی از اصول سئو کلاه سفید بدون شک در درازمدت می‌تواند نتیجه‌بخش باشد؛ اما نکته‌ای که وجود دارد آن است که بسیاری از سایت‌ها قصد دارند طی مدت زمان کوتاه‌تری به نتیجه و تعداد بالای بازدید برسند. این سایت‌ها به همین دلیل نیز ممکن است دست به اقدامات سئو کلاه سیاه بزنند. 

  1. سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO)

Black Hat SEO درست در نقطه مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. به مجموعه اقدامات غیرقانونی  که برای افزایش سرعت نتیجه‌بخشی انجام می‌شوند، سئو کلاه سیاه می‌گویند. در این روش افراد با یکسری ترفندهای خاص سعی می‌کنند تا موتور جتسجوی گوگل را گول زده و با سرعت بیشتری به رتبه‌های برتر صفحه نتایج برسند. سئو کلاه سیاه شاید در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به رتبه‌های برتر برساند، اما این سئو اصلا پایدار نیست و خیلی زود توسط الگوریتم‌های گوگل شناسایی شده و سایت‌تان با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهد شد. به همین دلیل هنگام دریافت خدمات سئو، باید حتما به مراکز مربوطه هشدار دهید که به‌هیچ‌عنوان به روش‌های سئو کلاه سیاه دست نزنند. 

  1. سئو کلاه خاکستری

به طور کلی نمی‌توان تعریف مشخصی را برای سئو کلاه خاکستری شرح داد. روش‌های این نوع از سئو چیزی مابین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است. در این روش هدف آن است که بتوان با یکسری ترفندهای خاص در مدت زمان کمتر و بدون جریمه شدن از سوی گوگل به رتبه‌های برتر رسید. روش‌های این نوع از سئو اگر به شکل درست از سمت متخصصان حرفه‌ای سئو انجام بگیرند، می‌توانند بسیار موثر باشند. اگر به شرکت خدمات‌رسان سئو خود اطمینان دارید، می‌توانید نسبت به دریافت خدمات سئو کلاه خاکستری از آن‌ها اقدام کنید.

نکاتی که قبل از دریافت خدمات سئو باید بدانید!

نکات لازم پیش از دریافت خدمات سئو

اگر قصد دارید پروژه‌های سئو سایت خود را به شرکت‌های خدمات‌رسان سئو و یا متخصصان حرفه‌ای در این زمینه بسپارید، باید حتما به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. در ادامه برخی از مهم‌ترین نکات لازم جهت دریافت خدمات سئو را شرح خواهیم داد. 

  1. تعیین هدف

در ابتدا باید مشخص کنید که روی چه کلمات کلیدی، زمینه و یا عنوانی قصد دارید به رتبه‌های برتر برسید. در هر زمینه کاری، اصول مشخص و خاصی برای رسیدن به موفقیت وجود دارند که باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشید. درمجموع اگر ندانید که هدف شما از راه‌اندازی یک سایت چیست و باید در چه زمینه‌ای فعالیت خود را شروع کنید، بدون شک موفق نخواهید شد؛ البته برای تعیین هدف‌های خود نیز می‌توانید از کمک متخصصان شرکت‌های خدمات‌رسان سئو بهره ببرید. 

  1. مشخص کردن هزینه 

هنگام برون‌سپاری پروژه سئو خود، باید به طور دقیق هزینه آن را مورد بررسی قرار دهید. قیمت سئو یک پروژه با توجه به درخواست سفارش‌دهنده متفاوت است؛ اما هنگام عقد قرارداد باید حتما توجه داشته باشید که این هزینه از همان ابتدا بین شما و شرکت خدمات‌رسان مشخص گردد تا متحمل هزینه‌های اضافی حین انجام پروژه نشوید؛ البته شرکت‌های معتبر خدمات‌رسان در این زمینه (مانند شرکت وب وان) کاملا رضایت سفارش‌دهنده را در اولویت قرار داده و سعی می‌کنند تا بهترین قیمت را برای او درنظر بگیرند. 

  1. درخواست گزارش کار

پس از تحویل پروژه خود به شرکت‌های خدمات سئو، می‌توانید به صورت هفتگی یا ماهانه از آن‌ها طلب گزارش کار کنید تا به میزان پیشرفت پروژه خود پی ببرید؛ البته به طور کلی نمی‌توان گزارش مشخصی از پروژه‌های سئو ارائه داد. اما می‌توانید از شرکت‌ها درخواست کنید تا به شما اعلام کنند در حال انجام چه اقداماتی برای بهبود و بهینه سازی سایت‌تان هستند. 

  1. دریافت پروژه تکمیل شده

پس از مدت زمان طی شده در قرارداد، نوبت به آن می‌رسد که بررسی کنید تا چه میزان انتظارات شما از سوی شرکت خدمات سئو برآورده شده است. لیست اهداف ابتدایی خود را مشاهده کرده و نتایج آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. اگر شرکت خدمات‌دهنده تمامی این اهداف را طبق اصول صحیح پیاده‌سازی کرده باشد، نوبت به آن می‌رسد که هزینه نهایی را پرداخت کرده و پروژه خود را به شکل کامل تحویل بگیرید. 

معرفی بهترین شرکت خدمات‌ سئو

مجموعه وب وان یکی از بهترین شرکت‌های خدمات سئو در کشور محسوب می‌شود که از تعداد زیادی کارشناس و متخصص حرفه‌ای سئو بهره می‌برد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت وب وان به آدرس اینترنتی https://webone.co از خدمات ارزنده این مجموعه در زمینه سئو بهره برده و سوالات خود را مطرح نمایید. 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس