کد خبر 1324322
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
سقوط به دره

دو خودرو با فاصله یک ساعت به دره رودخانه بازفت سقوط کردند اما سرنشینان خوش شانس بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری گفت: دو خودرو با فاصله یک ساعت به دره رودخانه بازفت سقوط کردند اما سرنشینان خوش شانس بودند.

ابتدا خودرو پراید با ۳ سرنشین که از لبد به چمن گلی در حال حرکت بود؛ حوالی تنگ حونی تعادل خود را از دست داد و به درون رودخانه بازفت سقوط کرد.

به گفته محمد حیدری رئیس حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، سرنشینان خودرو واژگون شده توسط نیروهای امدادی از خودرو خارج و به مرکز درمانی بازفت انتقال داده شدند.

البته ۲ سرنشین این حادثه به تشخیص پزشک به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

سر هنگ نوربخش افزود: ساعتی بعد یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در همین مسیر سقوط کرد.

درسقوط پژو۴۰۵ دو نفر مصدم شدند که مصدمان به علت شدت جراحات وارد شده به سر، گردن وشکستگی از ناحیه پا برای مداوا با آمبولانس به مرکز درمانی شهرستان اردل انتقال یافتند.

به گفته اهالی این مسیر دارای چند پیچ یخی است که با کمترین رطوبت سطح جاده یخ بندان می‌شود و با ورود ناگهانی خودروها به این پیچ دچار حادثه می‌شوند.

با ساخت تونل تنگ حونی مشکلات این مسیر مرتفع می‌شود.

سقوط ۲خودرو با فاصله ۱ساعت به یک دره +عکس

سقوط ۲خودرو با فاصله ۱ساعت به یک دره +عکس

سقوط ۲خودرو با فاصله ۱ساعت به یک دره +عکس

سقوط ۲خودرو با فاصله ۱ساعت به یک دره +عکس

 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    16 2
    خیلی بد رانندگی می کنند باور کنید بد رانندگی می کنند جاده مشکل نداره ، در جاده دوبانده که لاین سرعت را شب کمتر از ۹۰ زده با ۱۰۰ می رفتم که و جلوتر از من دو تا تریلی در لاین سرعت کم حرکت می‌کردن ، ی پرایدی که از این چراغ ال اید ی هم زده مگه ول کن بود پشت سر هم فلاشر و بوق میزد بکش کنار ، کجا بکشم زیر تریلی ، ، بعد که تریلی را رد کردم کشیدم لاین آهسته ، وقتی از بغلم رد شد کلی دستاشو تکون میداد بی همه چیز ،، باور کنید ی عده که از پشت کوه اومدن و هنوز نمی فهمن تصادف چیه هر چقدر هم بگی نمی فهمن ، جاده پنج بانده هم بزنی ، تونل های عریض هم بزنید ، و حتی همه چیز را دونه دونه شرح بدی اینا نمی فهمن . از پلیس راهنمایی رانندگی تشکر میکنم و وقتی این نفهم ها را جریمه میکنه ، ی بار هم به خاطر یکی از این نفهم ها که منو تحت فشار گذاشته بود که بهش راه بدم دوربین جاده برام پیام تخطی از سرعت فرستاد ولی فکر کنم بعد بررسی جریمه نشدم چون شش ماه از اون اتفاق گذشته.ولی خلافی گرفتم جریمه نداشتم ، دست تک تک پلیس های راهنمایی و رانندگی را میبوسم هر چقدر هم جریمه کنن با کمال میل میپردازم و اعتراض هم نمی کنم .
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      1 0
      چه دل پر دردی داشتی،خخخ
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      0 1
      جناب اون قسمتی از صحبت هاتون رو که در مورد نفهمی یه عده نوشته بودین بنده هم به عنوان راننده جاده تائید می کنم ولی اون قسمتش که در مورد پلیس راهنمایی و راهور نوشتین رو نه؛ چون که اصلا پلیس با خلاف کارها کاری نداره یعنی معمولا موقعی که اون طور رانندگی می کنن پلیس نمی بینه که کاری هم داشته باشه متاسفانه ماموریت پلیس که از طرف راهداری تعیین شده ثبت روزانه تعداد و مبلغ تا سقف مشخصی جریمه هست که بودجه شون دربیاد که غالبا با گیردادن به رانندگان خودروهای سنگین یا جریمه های نامربوط مینویسن یا خشکه حساب می کنن آدم با انصاف کمتر پیدا میشه بین ماموران همینطور که سایر جاها هم کم پیدا میشه اصلا پلیس راهور که میگن اسمش پلیسه مامور راهداری هستن اسمشو گذاشتن پلیس که مشکل پیش نیاد راهداری هم در واقع باجداریه انگلیسیش هم tollhouse هست که تو جاده ها رو تابلوها بعضی جاها زدن یعنی باج خانه مثلا وقتی یه خاور یه تن بار اضافه بزنه میگیرنش میگن به جاده آسیب زدی! حالا باید جریمه شو بدی در واقع یه بهانه برا باج گیری چندصد تومن باید بره تو راهداری کارت بکشه که ولش کنن یا همنطور که قبلا هم گفتم از اون یکی روش استفاده کنه حالا اگه بخوام تمام رفتارهای پلیس راهور اینجا بگم تو این مقال نمیگنجه یه چند جلسه وقت لازمه
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    6 0
    من خودم این منطقه زیاد بودم. کمی رانندگی مشکله.مردم اون منطقه اعتقاد راسخی به پدال گاز دارند و همیشه در مسیرشون ثابت قدم هستند
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    8 0
    دم پراید گرم باز هم در سقوط از دره های ایران نام پراید می درخشه مثل همیشه.. خاک عالم بر سر سایپا
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    3 0
    پلیس و اورژانس همانجا یک کمپ بزند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس