رسانه صهیونیستی: در سالگرد ترور ژنرال سلیمانی ضربات سایبری سهمگینی متحمل شدیم

روزنامه پر تیراژ اسرائیلی با منسوب کردن حملات سایبری علیه اسرائیل به ایران اعتراف کرد، در سالگرد شهادت سردار سلیمانی ضربات سهمگین سایبری به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی در این رابطه ضمن تکرار ادعای انجام حملات سایبری توسط هکرهای ایران نوشت: حملات هکرها توانمندی سایبری اسرائیل را به چالش کشیده است و پیش بینی می‌شود در سال جدید میلادی هم شاهد افزایش این جنگ سایبری باشیم.

به نوشته احارانوت در آخرین تهاجم سایبری که روزنامه‌های معاریو و جروزالم پست را هدف قرار داد پیام‌هایی همچون ما از آن چه که تصور می‌کنید به شما نزدیک تریم را ارسال کردند.

این حملات همزمان با دومین سالگرد ترور ژنرال قاسم سلیمانی صورت گرفت که توسط پهپادهای آمریکایی در عراق به شهادت رسید.

در ادامه این گزارش تاکید شده است، گروه‌های هکرهای ایران موفق شدند اطلاعات بسیار گسترده‌ای از یک شرکت بیمه اسرائیلی را به سرقت ببرند و بعد از آن که شرکت مذکور حاضر به پرداخت باج نشد این اطلاعات در شبکه اینترنت در معرض فروش قرار گرفت.

ایتای لوی کارشناس امور سایبری اسرائیل هم اعتراف کرد: هدف اصلی هکرها از رخنه به تارنماهای مشهوری همچون جروزالم پست و معاریو تضعیف روحیه اسرائیلی‌ها بوده و قصد دارند نشان دهند تل‌آویو آن ابرقدرت اینترنتی که ادعا می‌کند، نیست، آنها قصد دارند به جهان ثابت کنند که اسرائیل آن دولت الکترونیکی که ادعا می‌کند نبوده و اطلاعات و دیتاهای اسرائیلی‌ها در جای امنی قرار ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس