بروزرسانی| مجیدی: در نیمه اول فوق العاده بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در نیمه اول فوق‌العاده کار کردیم و تنها یک اشتباه کردیم که منجر به گل مس شد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشتیم. در نیمه اول فوق‌العاده کار کردیم و تنها یک اشتباه کردیم که منجر به گل مس شد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون خوب کار کردند و جا دارد به تیم مس هم تبریک بگویم که جانانه جنگیدند. با این شرایط بازی‌ها بسیار نزدیک شده و رقابت بسیار سخت است.

وی در مورد پنالتی که برای استقلال گرفته شد، ادامه داد: دقیقاً یاد بازی با پرسپولیس افتادم. در آن بازی داور خطا اعلام نکرد، اما امروز داور به درستی اعلام خطای پنالتی کرد. به نظر من تصمیم داور درست بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد هافبک‌های تیمش، خاطرنشان کرد: در کل از تمام بازیکنان رضایت دارم. بسیار خوب بودند و از آنها تشکر می‌کنم. ما در ۱۴ هفته نباختیم و در این بازی هم شاگردانم با انگیزه ظاهر شدند. از آنها می خواهم که این روند را تا پایان فصل ادامه دهند. از تمام بازیکنان رضایت دارم و از آنها تشکر می‌کنم.

مجیدی در ارتباط با اعتراض برخی بازیکنان از جمله بابک مرادی در فضای مجازی، تصریح کرد: من ندیدم. بابک پسر فوق‌العاده خوبی است، اما به هر جهت ما با توجه به اینکه در آن پست دو بازیکن داشتیم ترجیح دادیم امروز در لیست نباشد. با خودشان هم صحبت کردم و اگر بازیکنی بازی نکند و ناراحت نشود که اصلاً فوتبالیست نیست. در کل از نظر اخلاقی و فنی از بابک رضایت دارم، اما در این بازی ترجیح دادم در لیست نباشد.

وی در خصوص عملکرد استقلال در ۴ هفته گذشته عنوان کرد: من چندین بار با بازیکنان در این خصوص صحبت کردم. چیزی که می‌تواند ما را از قهرمانی دور کند همین صحبت‌ها است. قهرمانی نیم فصل هیچ اهمیتی برای من ندارد و مهم این است که این روند تا آخر فصل تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد شرایط امین قاسمی‌نژاد، گفت: از امین تشکر می‌کنم. دو هفته به دلیل مسائلی که با تیم شهر خودرو یا پدیده داشت نتوانست در لیست قرار بگیرد، اما امروز آمد و بازی کرد. ورویا غفوری و ابوالفضل جلالی هم پس از مدت‌ها برای ما بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

مجیدی درخصوص حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، تصریح کرد: من صحبت‌هایم را قبلاً انجام دادم. مصاحبه‌های من در زمانی که همه می‌گفتند فرهاد مجیدی دنبال بهانه است را بخوانید. من این روزها را می‌دیدیم. تیم ما با چه وضعیتی راهی آسیا شد تا مقابل الهلال قرار بگیرد. مدیران وقت تیم در آن زمان ۳ - ۴ روز جواب تماس من را نمی‌دادند و من هم بدون بازیکن خارجی راهی آن بازی شدیم. این در حالی بود که با شیمبا صحبت کرده بودیم و او هم موافقت کرده بود که ما را همراهی کند، اما مدیران وقت قرارداد را ارسال نکردند و ما بدون بازیکن خارجی به آن مسابقه رفتیم.

وی ادامه داد: باید هم تیم‌هایی مانند الهلال قهرمان شوند، چراکه تیم‌های ما نه امکانات دارند و نه حرفه‌ای هستیم و نه فدراسیون‌مان زور دارد. دو سال است که تمام بازی‌های آسیایی نماینده‌های ایران خارج از کشور برگزار شده؛ چرا تیم من باید سرگروه شود و در دبی با الهلال بازی کنم؟ مگر تیم ملی سوریه به ایران نیامد تا بازی کند؟ برای آنها کرونا نیست و فقط برای تیم‌های باشگاهی کرونا هست؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: وقتی زور نداریم بهتر است همان تیم‌ها قهرمان شوند، چون واقعاً نمی دانید با چه مشکلاتی راهی مسابقات شدیم. نمی‌خواهم خیلی از مسائل را الان باز کنم. مدیران وقت آنلاین بودند و جواب من را نمی‌دادند. با این شرایط شما توقع دارید استقلال و پرسپولیس قهرمان آسیا شوند؟ چرا ما باید در عربستان و مقابل تماشاگران آنها بازی کنیم؟ تیم من سرگروه شد و الهلال باید به ورزشگاه آزادی بیاید و مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی کند و همه پیروزی یک تیم ایرانی را ببینند، نه اینکه به دبی برویم.

مجیدی افزود: تمام بازی‌های لیگ امارات با تماشاگر است، اما آنها آنقدر قدرت داشتند که بازی ما را بدون تماشاگر کردند. باید هم قهرمان شوند. هر زمانی که حرف هم می‌زنم می‌گویند مجیدی دنبال بهانه است. فدراسیون می‌گوید ما فکر تماشاگران استقلال هستیم. همین حالا اگر ما حذف نمی‌شدیم با ین‌یاس کجا باید بازی می‌کردیم؟ سه کشور را آنها به معرفی کردند و ما حتی حق انتخاب هم نداریم. وقتی حرف می‌زنیم برخی‌ها می‌گویند فرار رو به جلو کرده‌ایم. با تمام وجود می‌گویم ببینید کار ما به کجا رسیده، آسیایی که باید افتخار کند استقلال و پرسپولیس در آن حضور داشته باشند به راحتی ما را کنار می‌گذارد. چند روز است که نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم، چون تاثیر خیلی بدی روی من می‌گذارد. این اتفاق فاجعه است و مسببان این اتفاق هم مسئولیت بالاتر گرفته‌اند و به ریش ما می‌خندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    6 7
    مگه تو ریش هم داری ؟
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    9 2
    حق با فرهاد مجیدی هست.واقعا امکانات ورزشی ما درست نیست.تیم های استقلال و پرسپولیس الان باید مدرن ترین امکانات آسیا رو داشته باشن ولی حتی از امکانات اولیه هم بی بهره هستن.حیفه واقعا این دو تیم با پشتوانه هواداران بی شمار ،بارسا و رعال مادرید آسیا هستن.شما فکر کنید با وجود همین مشکلات پرسپولیس میره فینال آسیا و استقلال از گروه مرگ سر گروه بالا میاد.کشور ما پر از استعداده باید قدر استعداد ها چه در زمینه علم و چه ورزش رو بدونیم.امروز ورزش یکی از نمادهای قدرت کشورهاست.مثل بازی های المپیک و جام جهانی
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    از ریش نداشته ایشون که بگذریم این ما همون قضیه معروف با ما سه تا چیکار داریده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس